Wow!! Ett morgoninlägg!! Det trodde ni i...

Wow!! Ett morgoninlägg!! Det trodde ni inte va?! Vid den här okristliga tiden på morgonen... Så här dags är det väl bara möjligen Stattinskan som har hunnit kravla sig upp ur sänghalmen. Det här är ju alldeles på tok för tidigt för min smak, så det här morgoninlägget måste vara ett misstag. Herregud, jag tror minsann att jag sitter och bloggar i sömnen! Bäst att jag slutar genast innan jag skriver nåt dumt, osammanhängande nonsens... Det är nog säkrast att jag sover nog vidare en stund till. Gäsp. Vi hörs lite senare... Snarrrxxx...

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stattinskan

Haha, vad gjorde du uppe 04:57??? Jag var inte uppe förrän 05:00 -D

Gomorron du underbara!

Postat av: Janne

Hmmm, synd att du fick ditt "förnuft" tillfånga. Kunde kanske ha blivit lite kul avslöjanden om dig annars. ;)

Postat av: Ellis

Haha det var DÅ jag somnade...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback