Jag drömde i natt...



...att jag reste runt med mor och syster i Europa.
Vi flög mellan huvudstäderna och hyrde bil på varje ställe.
I natt var vi mest i Paris, och det var jag som körde!

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Med en säker hand på ratten och en tung fot på gasen styrde jag runt i Paris-trafiken lätt som en plätt!
Jag som tycker det är tillräckligt förvirrande att hitta rätt fil i Umeå eller Sundsvall....

Ser med bävan fram emot nästa natt, för då skulle vi visst till Rom...

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gafflan

Hahaha! Idrömmar får man ihop vad som helst. Ta det lugnt i Rom ;D

Postat av: ullis

Ja, i drömmarnas värld kan man klara allt! Själv är jag totalt värdelös på att köra i städer. Snart blir jag väl så illa tvungen eftersom jag numera har bägge barnen i Göteborg.

Postat av: Ama de casa

Säg till innan du kommer till Spanien så jag kan hålla mig undan.

Praktiskt och billigt sätt att resa på :-)

Postat av: Janne

Hahaha! Lycka till inatt. :)

Postat av: Nattis 2.0

FAst om du drömmer så kan du ju se till att ni har en snygg man som kör åt er?! Jag menar; det är ju du som bestämmer!

Postat av: Agnetha

Du reser och jag drömmer om Persbrandt, varje natt ! Inatt var vi i nåt nytt flådigt hus tillsammans med lite olika människor av vilka jag kände hälften.



Hoppas helgen har varit/är bra !



Kram

Postat av: Mita

KAOS!!

Postat av: Ellis

Hahaha jag drömde att jag körde innan idag då jag sov, och tro mig.. Den drömmen var konstig.. Jag nådde inte till bromsen - MED MINA LÅNGA BEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback