Ruskväder

När regnet öser ner på det här hutlösa viset får man verkligen ta i rejält för att skrämma bort molnen!
Positiva tankar kan göra hela skillnaden om man får tro experterna.
Själv försöker jag så gott jag kan.
Tar i så jag nästan spricker.
GGGNNNNNKKKK!!!

Sol, rosor, champagne, kattungar och rådjursögon.
Sandstränder, bamsekramar, gourmetmiddagar, rockklassiker och Brad Pitt.

Minsann om inte regnet avtar liiite, lite..
Eller? Kanske inte.
Jag försöker lite till.

Handväskor, högklackat,
Västerbottensost, hjortronsylt, fred på jorden.

Hmm?

Bokmässan!

Japp! Där satt den!
Nu blir det nog soligt och roligt igen ska ni se.
Det är ju plättlätt att vara väderflicka...

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svorskan

Wow! Jag skall kanske testa samma sak här? Jag har nog gjort felet att satsa på David Beckham istället för Brad Pitt. :D

Postat av: Ama de casa

Här måste jag nog tänka dom rätta tankarna mest hela tiden - sol, sol, sol och åter sol :-)



(fast det kanske du inte ville veta?)

Postat av: Ama de casa

sv: Åh! Vilken dag i månaden fyller du?

Så vi är båda vågar och båda från schtaaaan! Inte konstigt att jag gillar din blogg så mycket :-)

Postat av: Ama de casa

sv: Det har jag ju egentligen alltid vetat, att du är en fullträff - en TIA! :-)

Postat av: Stattinskan

Å minsann hjälpte inte de goda tankarna ända här nere ;-)

Tack och god morgon

Postat av: Fransyskan ;-)

Kan trösta dig med att det även regnat söder om Paris idag, kanske är det tack vare dig som solen nu skiner?! Tack!

Skickar soliga hälsningar, kram!

Postat av: Ellis

Akta så du inte släpper luft när du tänker så hårt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback