Stendumt!!!

Bethany Storro i Vancouver, Canada utsattes för en attack då hon fick frätande syra kastat i ansiktet.

Kvinnan som utförde dådet var enligt Bethany utländsk och färgad, och insamlingar startades omedelbart till förmån för den stackars drabbade kanadensiskan som fått sitt vackra ansikte förstört...

Bethany Storro

Nu erkänner Bethany plötsligt att alltihop var påhittat, och att hon själv gnidit in ansiktet kemikalier avsedda för avloppsrensning!!!
Vad driver en människa till att göra något sådant?!
Självskadebeteenden existerar ju visserligen, men hur är man funtad om man väljer att lägga skulden på någon annan?
Vad vill man åstadkomma?

Sorgligt, är det hursomhelst...

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Hemskt att vilja utsätta sig själv för en sån sak! Och varför skylla på någon annan.. ja, kanske för att man förstår att folk ska tycka att man är galen som gör sig själv så illa?



Sv: Jorå, jag kan roa mig jag. ;)

Postat av: Anonym

Ja verkligen, ursorgligt och tragiskt!!

Köpte du inte Ninni Shulmans debutroman, flickan med snö i håret, när du var på mässan?? Nyfiken bara!

Postat av: Mia systeryster

Ja verkligen, ursorgligt och tragiskt!!

Köpte du inte Ninni Shulmans debutroman, flickan med snö i håret, när du var på mässan?? Nyfiken bara!

Postat av: Diana

Tja, hon tjänade ju pengar på insamlingarna... Tror inte så många hade skrapat ihop pengar om de vetat sanningen.

Men det är en sjuk hjärna som behöver hjälp.

Postat av: Svorskan

Att hon är störd är väl utan tvekan.. :( Trist.

Postat av: Diana

Sv: Rätt åt henne!

Postat av: Stattinskan

Money, money, money ... must be funny ... och förmodligen också uppmärksamhet ...

Postat av: Ellis

Jag tyckte väl hon såg lite väl glad ut för o vara bortfrätad i ansiktet....



Jag har med badat i sådan där äcklig frätande sörja till avlopp....



DOCK var det av misstag, pappa hade hällt i det i avloppet som fått stopp. Avloppet sprack och läckte ned på hela nedervåningen..



Som den klumpeduns jag är sprang jag ned och vi har kakel golv överallt... jag såg inte vattnet på golvet och flög nog upp 2 meter och föll pladask på rygg.. på all frätande medel och vatten som läckt...



Huden blev stram och kändes konstig, men duschade och krämade in mig överallt och är normal nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback