Egypten, tur och retur



Svärfar med sällskap åkte iväg till Egypten i fredags.
En veckas semester var det tänkt, men på grund av det rådande världsläget krympte det hela ihop till en weekendresa.
Snopet, men såklart bättre att komma hem för tidigt än inte alls.
Och givetvis är en avbruten resa en petitess och ett lyxproblem i sammanhanget.
Dock kan jag förställa mig att svär-far gjorde skäl för namnet när planerna gick i stöpet...

Hursomhelst är det skönt att ha dem hemma igen, i tryggt förvar.

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Agnetha

Åhh, nu vill man ha lite sol och värme !



BS Man ska inte klanka på katter, det går ju inte för sig !



Kramar

Postat av: Ama de casa

Inte kul att få resan avbruten sådär... Men det är mer synd om alla dom som är kvar i oroligheterna...

Förstår att det är skönt att ha dom hemma igen!

Postat av: Mita

Trist med resan avbruten, men måste ändå vara skönt att få komma hem välbehållna.

Jag är så glad att jag inte har nån anhörig eller bekant där nere nu,

Kramiz!

Postat av: Gun

Skönt att han kommit hem igen och hoppas folket där nere får sin vilja igenom.

Postat av: Agnetha

BS Är så glaad att jag äntligen har ett fint kök och inte gamla köksmöbler från fulfuruperioden, Ibland går det bra, guskelöööv !



Kram

Postat av: förbudsministern

...o jag som förbjudit strider o bråk i hela världen...

att di inte lyssnar!?



kram!

Postat av: Stattinskan

Ja, skönt att de är hemma igen. Vi kom hem precis då läget förvärrades - snacka om flax :-)

Postat av: Ellis

Haha de finns en anledning till att alla heter SVÄR-something.

Postat av: Sandra Persson

Vad kul dina inlägg är! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! (: Hoppas du har en rolig helg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback