Det hängde på håret!!

En kollektiv GULDSTJÄRNA delas ut till samtliga kreativa gissningar!
Visserligen finns det vissa drag av både ET och WALL-E hos dom bägge,
men vad hjälper det när svaret är HELT FEL!!!

Den enda som såg RÄTT var den förtjusande AFRODITE som knäckte svaret på just håret!

Afrodite om Lika som bär...:

Jag ser definitivt något...ögon, helt enkelt en figur...Men jisses! Det är ju Marge och Bart Simpsons frilla i alla fall! =)
Kram och godmorgon!

Hon vinner självklart högsta pris - en cyber-lunch med mej på valfri planet!



GRATTIS!!














 Ser ni NU då??!!

Plättlätt, eller hur! :D



Permalink Allmänt Kommentarer (15) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Diana

Bah, jag tror du anpassade rätt svar till den du ville vinna. Schysst att favoritisera sådär liksom...



;) Grattis Afrodite!

Postat av: Krönikören

Ha, roligt motorvärmaruttag ni har!



Sv: Visst är det hemskt. Och tyvärr lika illa åt andra hållet med jägare som mordhotar "vargkramare". En av mina bästa kompisar är hängiven jägare. Om han fick bestämma skulle naturligtvis rovdjuren bort eller minska eftersom det då blir mera jaga för honom. Gissa om det finns vissa samtalsämnen vi liksom glider förbi?

Postat av: Agnetha

Jaa du, så kan man ju se det !

Hade jag aldrig kunnat räkna ut.



God fortsättning !



Kram

Postat av: Ama de casa

Tycker HON ja...

;-)



Grattis Afrodite!

Postat av: ansepanse

grattis till Afrodite

kramar

Postat av: Afrodite

Plättlätt ju! =)

Tackar för grattiset och alla andras grattis! Och ser verkligen fram emot cyberlunchen! (och önskar att den hade varit verklig!) Den såg god ut! =)

Tack igen! =)

Kram och godkväll!

Postat av: Gun

Jättelätt..:)

Postat av: Agnetha

BS Verkligen urtrist ! Otur är bara förnamnet. Nu räcker det !



Tack så hjärtligt !



Kram

Postat av: Ellis

Hahahaha jag täntke på marge på första men de kändes dumt o säga pga wall-e huvudet hhaha

Postat av: mita

Trevlig helg!!

Postat av: Stattinskan

Hur enkelt som helst - om man har lika stora mått av fantasi som en viss Afrodite och Ullebulle ;-D ;-D

Okej då, grattis Afrodite -=

Postat av: Britt

Förvirrades av att deras ansikten var blåa och håret vitt.

Postat av: Pia

Jag hade gissat på Wall-E med punkfrilla! ;o)

Postat av: Bara Jag

Oh - redan avslöjat ser jag :-)

Postat av: Hillevi

Haha, klockrent ju! I alla fall nu när jag ser facit... :-)

Grattis Afrodite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback