I morgon smäller det...

Då är det dags igen för
Årets Sista Fest!!
brasor/Feuer17.gif
Firas traditionsenligt med God mat
och Goda vänner!!

Maten hjälps vi åt med, både att laga och att äta!

Årets tema bestäms av värdparet i sista stund...
Alltid lika spännande...

I dag kom inbjudan!


Snyggt!


Jo jag tackar, Nobelfest minsann!!!
Men Vintervitt?
Undrar om det duger med vinterblek...??


Men, vad är det här??



Hmmm...
Det tål att tänkas på...

Priserna är i allafall införskaffade.

Dom ser ut så här:



Glamourgrisar!!

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Aha! Det är DU som sprider svininfluensan! :D

Vad roligt det låter!

Postat av: Barbro Binda

Sv: Hehehe! STÅ överst? Jag ligger helst, om det är OK. Vi får helt enkelt göra en resa upp till B-träsk och visa upp oss innan vi bestämmer nåt. Se upp, snart kanske jag står där på OKQ8 med småpengarna! :-)

Postat av: anne

Underbart! Sådana fester är härliga!!!



Sv. Kanske kan vi få till en vuxenbloggarträff utan pretentioner och arrangemang framåt vårkanten, jag klurar som bäst med Em. :)



Var i landet bor du?

Postat av: Ama de casa

Vilken festlig fest, ja festernas fest, festligt!

Ni kommer säkert att få jättekul :-) Ja, dom andra i alla fall eftersom du är med :-)



sv: Visste inte heller att det fanns automatiserade sidvisningar förrän metrobloggen påstod att jag hade såna... Gaaah!!! Har du fötterna i fejjan på mig?

Kram du underbara och tack för dom fina orden!

Postat av: Ellis

Hej.

Haha jag är rolig men inte smart! :D

Postat av: Myaraq

Vilken fantastiskt rolig idé med nobelfest!

Jag tycker du ska nominera dig själv.

Postat av: fjortisensmorsa

Vilken rolig tradition!! Jag ääälskar fet..tycker att man bör fira så ofta man kan! ;-) Ett riktigt Gott nytt år till dig och de dina!! Kram!

Postat av: Gun

Vad roligt det låter! Vi brukar ha fest på nyår, men i år blir det gos med Lilla Mu och lugnt och skönt. God mat kan man ju äta ändå förstås.



Gott Nytt År till dig fina Ulrika, om vi inte hörs imorgon! Ha en underbar nyårsfest!:D

Postat av: Norah

--



Hahah söta;D

Vad händer hos dig då?;D



www.nourahs.blogg.se

Postat av: fashionhaggan

Vilken kul ide! Gott Nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback