Det blåser på toppen...

Hoppas att Kungen har vinterfodrat kronan, för nu viner det isvindar runt öronen...
Även på Slottet finns det tydligen sprickor i fasaden som är svåra att täppa till ordentligt.
Fast i det här fallet är det är nog snarare den undermåliga underhållningen än själva underhållet som är problemet...
Så här i efterhand önskar han säkert att grabbgänget bara hade beställt in kakor till kaffet.
Och Damerna, vad fick dom till tack?
En t-shirt med texten Kunglig Hovleverantör...?

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia systeryster

Mycket av det där har man ju vetat om sen tidigare, ja inte att damerna fick varsin t-shirt dårå;)"skratt" Annars är det ju inga nyheter, men nu har ju tidningarna nåt att gott sig åt ett tag framöver;)

Postat av: Svorskan

Jag har "hoppat över" den infon när jag har sett att det skrivs något om det. Jag är tråkigt ointresserad. Men jag hoppas han hade kul oavsett, det är ju dumt om det blir så stor uppståndelse och han inte har haft något utbyte. ;) Ha en underbar helg du med!

Postat av: ansepanse

läser tidigare inlägg, har du varit sjuk, hoppas att du är helt kry nu

nog blåser det i kungakronan nu :)

Sv: tack :)

kramar

Postat av: anne

Han får nog tänka efter före, han precis som alla andra den gode Knugen.

Postat av: Åsa

Var det någon som trodde han var någon sorts ängel eller övermänniska eller nått?? Varför ska vårt kungahus vara så himla präktiga?? Alla andras kungahus är ju mycket skojigare med sina skandaler och otrohetsaffärer...=)

Postat av: Gun

Jaa du, nu har media något att gotta sig i, kul för dem, men tråkigt för alla andra.

Postat av: Ama de casa

Hoppas att det bara är "blåsor" i kungakronan...

Pinsamt annars :-)

Postat av: Diana

Det är klart att kungafamiljen ska få leva "vanligt" liv (så vanligt man nu kan leva med en massa miljoner kr på kontot). Men det är det att de försöker sopa under mattan att de är mänskliga som jag retar mig på och blir supernyfiken. Hade de varit öppna om det hela tiden hade jag inte brytt mig!

Postat av: Stattinskan

... men då vet vi ju att han i största allmänhet är som alla andra ;-)

Gomorron Ullegulle

Postat av: Afrodite

Jag har hört att man måste "tänka efter före", men det kanske inte gäller kungligheter...?!

Kram och godmorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback