Buisness & pleasure

I går lyckades jag ju på ett smidigt (nåja..) sätt se till att jag blev ledig från jobbet.
På en röd dag och allt!
Lyxigt värre. Återstår dock att komma på nåt lämpligt att kalla det hela i lönerapporten.
Jag vägrar nämligen att kalla det semester....
På semestern ska man ha ROLIGT och roligt var det banne mig inte.

I dag var dessvärre undanflykterna slut, och det var bara att pallra sig iväg till jobbet
.


I morgon har jag däremot ett vattentätt alibi för att sova ut och stanna hemma...
Det kallas LÖRDAG!!

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Inte slödag, då?

;-)

Postat av: Ama de casa

Weeehooo! Först!!!

:-D

Postat av: Mita

Vård av snöskyffel!

Postat av: Britt

Ta en mellandag där. En dag mellan arbete och ledighet.

Postat av: Ellis

Gud förbjude dem kalla de för semester - då jag bara har jobb o se vacker ut och öron och ögon everywhere tror ja ej jag kan hjälpa :O

Postat av: Afrodite

Sovit gott...? =)

Ha en underbar ledig dag!

Kram och godmorgon!

Postat av: Frela

Jag älskar sovmorgnar, snart är de förbi och jobbet väntar på måndag!! Just nu har jag inte ens gått upp och klockan är halv tolv på lördags fm... Ha en skön dag!!

Postat av: krulli

Jag tycker du ska kalla det för "olyckfall i arbetet" har du tur dså blir de till och med skadeståndsskyldiga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback