Ta Daaaaa!!!



Gissa vem?

Kungen? Jesus? Fantomen?

Nä, sorry - det är faktiskt bara JAG som Hipps Vipps drabbades av en lika oförklarlig som oemotståndlig bloggarlust!
Vart kom den ifrån, liksom?
Så där helt plötsligt?
Tja Pja, beats me - här är jag iallafall - ett halvår or so senare och Oändligt mycket klokare än sist...

Vatten har förvisso brusat under broarna och byk har tvättats, sura rönnbär har förtärts men även de allra ljuvaste åkerbär (varav en beskärd del hamnat på flaska och i sällskap av lagom proportioner sprit och socker tillsammans utmynnat i den ädlaste åkerbärslikör ämnad att avnjutas i ytterst små glas vid ytterligt speciella tillfällen.)

Hursomhelst, här är jag igen, och döm om min förvåning och glädje över att jag faktiskt har haft BESÖK här på ödebloggen under min bortavaro - rara kamrater som undrar var jag håller hus och hur jag mår.

TACK för omtanken!
Jag mår bra, livet är gott och det känns skoj att skriva igen.
Förhoppningsvis håller det i sig, för jag har verkligen saknat det.

Och er.
Framför allt ER!!!

Tack för att ni har väntat.
KRAM <3

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stattinskan

Man KAN göra vågen ensam - det är precis vad jag gör just nu :-)

Willkommen åter :-D

Postat av: Maria

Äntligen :) :) Välkommen tillbaka :)

Postat av: Ama de casa

Jag sitter här, lite tårögd...



Har varit inne och kollat, men till slut gav jag upp. Nu är jag JÄTTEGLAD igen! Fasen, vi behöver vår ledare i bloggregeringen!

:)

Postat av: Ama de casa

Ooops! I hastigheten glömde jag smajlisen på gladagubben i förra kommentaren. Här kommer den:

-

HÄPP!

Postat av: Ama de casa

Alltså. Jag är en anings exalterad här. NÄSAN på smajlisen var det som jag hade glömt.

Ser du den i min förra kommentar? Kan du sammanfoga dom?

Äsch! Du slipper. Här kommer en ny - och komplett:

:-D

(Fast ännu gladare ;-) )

Postat av: Pia

Nice to have you back!!! :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback