Lördagsshopping!

Trängdes på stan i några timmar idag.
Lönehelg och adventstid.
Kassaköer långa som fjolårsvintern.


Kom inte hem med särkilt mycket, men i alla fall något:

* Årets glögg, -09 med smak av clementin.

* En ny parfym!!!!! Till mej själv!!! DKNY Be Delicious. 
   Äntligen en värdig arvtagare till min "gamla" doft Davidoff Coolwater. Som jag har letat!

* En present till en kär kamrat som precis fyllt 50. Dit ska vi nu! 

   Drar ihop sig till ett litet party nu igen, således.
   Trevlig kväll på er alla!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fashionhaggan

jag är sp nyfiken på den där glöggen är den god? Du måste meddela när du dmakat den, så jag vet!

Postat av: Em

Trevlig kväll till dig också. Hoppas ni får riktigt kul! Clementin? Låter gott!!

Postat av: Gun

Jag är också jättenyfiken på glöggen. Ha en trevlig festkväll! Så det blir huvudvärk imorgon igen då;D

Postat av: Peterlarson

Den där parfymen doftar fräscht som vinteräpplen va?

Gott!

Postat av: Kommandoran

Presenter till sig själv är djupt underskattade. Jag funderar på att skapa en grupp på Facebook eller nåt för detta ändamål. Typ. Så att jag kan komma hem med ett Efva Attling halsband jag har tittat ut, utan dåligt samvete. För att jag varit så duktigt lat på sistone (i adventstider:)

Postat av: Ivana

Jag undviker stan så mycket jag kan nu när det är juletider. Folk är som galna i butikerna och man blir snabbt utbränd när man försöker tränga sig fram haha!

Postat av: Nanna

Hoppas du har en rolig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback