Buissness & Pleasure!

I grunden beror min lilla tripp på jobbet.
Men impulsiv och effektiv (?) som jag är förenar jag ju gärna nytta med nöje!!
Så först hälsar jag på hos Bästa Kompisen!
Det är ett Rent Nöje!
Sjäklar, vad kul det ska bli!

Sen på  Söndag till Tisdag blir det inköpsmässa ombord på Cinderella.
Om jag inte ser upp ordentligt
kan det nog råka slinka med lite nöjen där också mitt i allt jobbande..;D

Undrar om det verkligen kan bli för mycket av det goda?
Det har jag hittills aldrig varit med om!

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Petra

Jag har svårt att tro att det kan blir för mycket av det goda....

Har aldrig hänt mig heller

Postat av: Britt

Njaaa jag är nog böjd att tyvärr säga att det visst kan bli för mycket av det goda....då jag inte får på mig kläderna längre känns det som att de där 7 kilona på kroppen är lite för mycket av det goda.



sv: Du är så välkommen till Luleå!

Postat av: Bara Jag

Jag är gärna testkanin om någon vill testa om man kan få för mycket av det goda.

Postat av: ansepanse

nejdå, njut du bara :)

kramar

Postat av: Em

Hahahaha! Jag håller med Britt!

Postat av: Gun

Kul att du ska på kryssning också! Det måste väl bara bli lite nöje på den också? Man kan inte åka med Cinderella utan att roa sig.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback