Hot spot

Efter den iskalla upplevelsen på Ice Bar, hamnade vi på ett bättre ställe.
Eller åtminstone ett varmare.
Mysigt, eller hur?



Dom hade väsk-tema!
Överallt var det rosa väskor, till och med i taket!



Häftigt!
Påminner mig lite om den där ramsan:
Andersson hänger upp hinkar i taket, Andersson hänger upp hinkar i taket...
Säg det tio gånger i snabb följd.
Kommer ni håg den?
Kul va? ;D
Väskor i taket låter kanske inte lika roligt, men det är mycket trevligare!

Ett litet tips bara:
Prova inte gurk-drinken!
Den smakade urk.


Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Jag

Ännu en konststuderande som realiserat ett projekt??

Postat av: Em

Vilka konstiga ställen ni hittade. :D Gurkadryck har jag provat, det var heller inget..

Postat av: Susanne Bjurman

Coolt kan man säga :)

Postat av: Gun

Vad coolt. Och snygg färg på väskorna också. Jag lovar, jag ska inte prova gurkdrinken.:)

Postat av: Dansbandsfrun

Gud va coolt det ser ut! Men gurk som smakar urk? ;) blääää...

kramar

Postat av: charlotte

gurkdrinken låter väldigt hälsosam.. bättre med kosken då..

kram

Postat av: Ama de casa

Antar att en konstkritiker skulle rosa den inredningen :-)

Postat av: Selma

Tjusigt var det.

Postat av: Ellis

Haha blev TINKAR I TAKET för mig efter femtielva gånger.



sv: Hahah aaww du är så gooooooooooo! <3

Hmm festa i Ballerina hade inte varit fel, jag blir 185 cm i 12 cm klack. De inte okej o va SÅ lång :(

Postat av: Fjortisensmorsa

Vilken perfekt combo; party&väskor!! Låter som om ni hade kul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback