Långstyrning

fordon/Fahrzeug27.gif

Tack för att jag fick igenom min ledighetsansökan,
trots att jag var lite sent ute...
(Majoritetsbeslut, Janne...Sorry;D )
Och en liten förklaring är ni faktiskt värda!

Tänkte dra ned till Sundsvall i kväll efter jobbet, för att fira in våren!
manniskor/Mensch18.gif
Och fira in Svågern, också faktiskt, som har passat på och fyllt jämna!!

Maken jobbar dessvärre så han får vackert stanna hemma.
Osten måste ju ystas även om det så är valborgsmässoafton, så är det ju bara.
Vi kan ju inte riskera att stå utan Västerbottensost heller, hemska tanke...!!!

Så det blir till att packa bilen med barn och mormor och ratta själv 40 mil söderut.
Det ska väl funka.
Så länge jag följer E4:an och vänder bilen åt rätt håll så borde jag väl hitta...


                                         blomster/Pflanze30.gif          blomster/Pflanze31.gif

Förhoppningsvis hittar jag hem igen någon gång framåt söndagskvällen,
så vi hörs igen då om inte förr!

Ha en riktigt trevlig Valborgshelg nu allihopa!
See you!

Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catharina

Åh! Trevligt ! I Sundsvall har vi det bra!!

Postat av: Em

Ha så trevligt ni med! Jag älskar att smälta Västerbottenost och ha salta kex och hjortronsylt till. En favoritdessert.

Postat av: Afrodite

The same to you! =) Kramen

Postat av: Gun

Ha det så trevligt du också! Hälsa Lilla Mu om du ser henne..:)

Postat av: charlotte

åh vad roligt o skönt att komma hemifrån lite men det är klart det var ju inte så längesen du var på isbaren

Postat av: Selma

Hoppas du får en trevlig Valborg!

Postat av: Bara Jag

Trevlig resa och kör försiktigt.

40 mil är ingenting för en god chaufför :-)

Postat av: Agnetha

Min man jobbar också, men jag dotra och sonen ska till Linköping till andra dotter& barnbarnen och hälsa på.



Ta det lugnt i trafiken !



Önskar dig en Trevlig Valborg !



Kram

Postat av: Barbro Binda

..jaha, du försvann du....men då åker jag hem till snyggmaken och ystar i helgen. Kram pådä! :-)

Postat av: Ama de casa

jahaja! Du bara roar dig du :-)

Vad skönt att du lämnade in ett redigt intyg om orsaken för din frånvaro. Ha en jättebra Valborg och helg :-)

Postat av: Mita

Kör försiktigt!!!

Postat av: Nanna

Ha en trevlig helg..och kör försiktigt !!! :)

Postat av: Dansbandsfrun

hoppas du haft det jättekul i helgen! Och att resan gick lätt. kramar

Postat av: Bara Jag

Välkommen hem!



Sv. Just den här gången kör jag inte själv, vi är två som byter av varandra. Däremot skulle jag inte banga för att köra hela sträckan själv :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback