Ledighetsansökan

manniskor/Mensch39.gif

Härmed anhålles å det allra ödmjukaste om tre dagars bloggpermission.
Ledighetsansökan avser torsdag kväll den 29/4 fram till söndag kväll den 2/5.
Under denna tid kommer inga inlägg att skrivas och ej heller några bloggar att besökas.
Givetvis kommer jag att göra mitt yttersta för att ta igen vad jag har missat när jag kommer tillbaka
och planerandet av nya, fantastiska och begåvade inlägg kommer naturligvis att fortgå även under denna tid.

Jag hoppas på Eder förståelse och önskar Er alla en riktigt trevlig helg!

Tack på förhand
Svar emotses snarast.

TILLSTYRKS:________         

AVSLÅS:____________





Permalink Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Okej då, du får väl ledigt bara för att du är du och liksom är värd lite ledighet.:) Trevlig helg till dig också!

Postat av: Stattinskan

.. det vete väl f*n om jag tillstyrker ... Lite sent inlämnat, men OK då .... men det får inte bli en vana (ovana)

Ha trevligast!!!

Kramar

Postat av: Gafflan

Klart du får ledigt. Det är ju Valborgsfirande och allt.

Ha en trevlig helg.

Kram.

Postat av: Maria

åååååkejjjj då.... tillstyrker.... lite motvilligt. Va fan ska man NU göra i helgen för att liva upp det lite?

:) Ha en trevlig helg!!

Postat av: Ama de casa

Eftersom du frågar så snällt så.... OK!

Lite nyfiken blir jag allt över vad du ska hitta på som tar dig bort från cyberrymden... Vad det än är så ha det så himla kul och trevligt!

Postat av: Janne

Avslås: Janne

Postat av: Dansbandsfrun

NNNNNNNEEEEEEEEEEEJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!

Det där vill jag ICKE veta av... ;)

Ok då..bara för att du är artig och gullig och frågar. Men jag e INTE gla åtèt, så det får inte bli en vana. Därmed basta!

Du har numera ett stort ansvar att roa mig ju ;)

Kram o ha det kanonbra i valborg goa du!!!

Postat av: Agnetha

Vad ska du göra under din ledighet ? Precisera dig !

Jag kan ju inte ge dig ledigt förrän du talat om vad du ska med ledigheten till. Så du inte konkurrerar med bloggandet på AB.



Ha det så gott nu !



Kramar

Postat av: Ia

Klart den tillstyrkes men jag hade nog gärna sett att Du lämnat några argument om varför vi skulle tillstyrka ;)



Ha det gott i alla fall <3

Postat av: Afrodite

Hmmm...låt mig fundera...håller nog med de andra om att några argument för din ledighet skulle vara på sin plats...men samtidigt frågar du ju så bedjande och då kan jag inte mer än tillstyrka! Fast jag kommer att sakna dig!

Så...njut av din ledighet så "ses" vi sen! =)

KRAM och trevlig helg!

Postat av: ansepanse

okey då, men det får inte bli en vana :)

kramar

Postat av: Pia

Hm, tveksamt.. Var det inte helt nyligen som du var borta ett par dagar? Vet faktiskt inte om bloggvärlden klarar det så här snabbt inpå!! Hm... men okey då.. du får väl ledigt då!!! ;o)

Fira svågern ordentligt och så vänder du bilen rätt när du ska hem igen.. Kram!

Postat av: charlotte

haha var får du allt´ifrån


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback