Tillfälligt avbrott...

Käraste bloggvänner, NU är jag hemma!!

Hade i min vilda fantasi trott att jag skulle kunna blogga lite under semes...hrmmm...jag menar Tjänsteresan men det kunde jag ju förstås inte, trots att jag faktiskt är lycklig ägare till en Aj-Fån.



Den tekniska begränsningen sitter således i mitt oförstående huvud och inte i själva telefonen.
Hursomhaver är detta den pinsamma anledningen till min veckolånga bloggpaus, och ingenting annat...

Annars har det spekulerats friskt i möjliga orsaker, exempelvis att Cinderella skulle ha gått på grund, vilket jag kan dementera..Den flöt som en kork sist jag såg den i tisdags - och vad som eventuellt har hänt sedan dess kan åtminstone inte jag lastas för! ;D

Någon ny, långdragen bloggdejt var det alltså inte heller tal om - och som väl alla vet vid det här laget så var det ju Gun som jag träffade i Uppsala i fredags!



Vi satt på ett mysigt café som heter Landings, snälla Gun bjöd på fika och vi pratade i flera timmar!
Det var verkligen spännande och jätteroligt att träffa henne i verkligheten. Vi har ju  haft så gott som daglig kontakt genom bloggarna det senaste halvåret, så samtalet flöt på lätt och glatt!!
Hon är verkligen en genomrar och trevlig människa, precis som jag trodde!!

Tack för all omtanke, och alla kommentarer jag har fått trots att jag varit "tyst" en hel vecka!!
Ni är verkligen underbara - vilket tålamod ni har!!
Det är precis som jag och Gun sa - det är en skön stämning här i vårt lilla hörn av bloggvärlden!!
Välvilja och omtanke genomsyrar varenda kommentar, härligt!!

KRAM på er!

I'm BACK!
Jag har massor att skriva om, och en del bilder också...
Men först ska jag hasta runt ett bloggvarv och säga HEJ!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (16) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Välkommen tillbaka!! Jaa, det var så kul att träffas, hoppas vi kan göra om det någon gång.:)

Postat av: ansepanse

välkommen tillbaka, trevligt att du och Gun träffades

Postat av: Em

Vad roligt att ha dig här igen! :D

Postat av: Gun

Sv: Tack själv, för senast!:)

Postat av: Em

Sv: Jag tror inte kokosmjölk rent näringsmässig har samma nytta och sen så tar jag kokosfett i första hand för fettets skull :D

Postat av: Pia

Så där ja.. äntligen är ordningen återställd!! :o)

Ser fram emot bilder och text.. Kram!

Postat av: Dansbandsfrun

Åh va härligt att du e tillbaka goa du! Jag har saknat dig, "fattats" nån i gänget =)

Ser fram emot bilder från din sem Eh Tjänsteresa. kram

Postat av: Ama de casa

Åh vad skönt att du är tillbaka! Var lite orolig där...

Men nu blev det mat - återkommer :-)

Postat av: Diana

Jag trodde Gun hade mördat dig, det verkar vara hennes grej liksom...

Postat av: Dreamsalive

Välkommen tillbaka från böljan den blå!

Postat av: Bara Jag

ÄNTLIGEN är du tillbaka ;-) Gissa hur många inlägg du ska hinna läsa för att "komma ifatt" HA HA HA HA HA HA HA HA!! :-)

Postat av: Afrodite

Mmmm...härligt att "höra din röst" igen! Din tystnad var faktiskt lite oroande! Welcome back! =) KRAM

Postat av: charlotte

jag misstänkte att det var gun men så när hon själv kommenterade ngt om hatten så trodde jag att det var ngn annan. skoj att du/ni haft kul

kram

Postat av: Selma

Härligt att du är tillbaka. Jag väljer nog bloggar en hel del utifrån det att det ska vara bra stämning. Kloka och vänliga människor känns bra att följa.

Postat av: Nattis 2.0

Gun dyker upp överallt!

Man förstår folk som inte vill vara med på bild helt klart!

Visst låter Askmoln häftigare.. fast glamoröst är det inte ;)

Postat av: Ia

Det är inte alls Dig det är fel på det är fånen..har en likadan och det är ju urplåttrigt att blogga med den....nån gång ibland kan jag MMS-blogga...det får räcka :D



Förresten....vi snurrar ju i samma bloggar och kunde itne undgå att se att Du gillade kallrökt abborre...har aldrig hört talas om!!!! Däremot varmrökt direkt från röken...slurp!!!!!! Min fd svärfar var en hejare på det!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback