God morgon!

En tveksam sol anstränger sig för att bryta igenom molntäcket och just nu ser det faktiskt ut som om den ska lyckas.
Hunden är promenerad och utfodrad, liksom barnen som kommit i väg till skolan.
Maken och svärfar spikar vidare på garaget som förses med isolering och nya dörrar inför vintern.
Själv har jag sovit som en trasig kratta i natt, av någon anledning.
Jag börjar inte jobba förrän halv två, så jag tror minsann jag kryper ihop en liten stund till...
Jo, jag veeet att det är dumt, men jag skyller på att tröttheten grumlar mitt annars så goda omdöme.
Gäsp.
Så god morgon, som sagt.
Vi hörs när jag vaknar.

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Ja, då var du ju faktiskt uppe onödigt tidigt!

Gomorron :-)

Postat av: Gun

Det gjorde du rätt i! Skönt att krypa ner igen.:)

Postat av: Selma

Det är skönt att sova.

Postat av: Bara Jag

One of those days! Skönt att en del av skadan kan repareras med ett sömntillägg vid behov!



Kram!

Postat av: Ellis

Gjorde du HEL rätt i! :D

Skulle jag med gjort - skulle inte ens ha bloggat haha.



sv: Mest i plånboken! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback