Vintage-heaven!!

I jakten på den perfekta Nyårsoutfiten hamnade jag till sist på makens inrådan uppe bland kartongerna på svärfars vind, och HERREGUD vilka fynd jag gjorde!!
Som en kvalitetsmellandagsrea fast mycket bättre och gratis!
Både jag och dottern fick hjärtklappning över somliga godbitar från 50-, 60- och 70-talet.



Dessutom fick jag låna en hel kasse hattar och klänningar från sötaste Sandra, så nu har jag minsann att välja mellan!
Lyxproblem...



Hattifnatt...



Och Fnatt i Hatt!!

Och vad det gäller klänningen så blir det nog Karl Lagerfeldt som får följa med på partaj...



Jag kommer visserligen varken att våga äta eller dricka av rädsla för att spilla på den, men vill man vara fin får man lida pin... Tack för lånet Sandra!

Vilket sällskap jag får till festen återstår dock ännu att se.
Maken har nämligen inte kommit tillbaka än från sin klädfixarrunda.
Men han har en plan tror jag, åtminstone en vag aning som möjligen innefattar lösmustach och slokhatt...
Eller inte, ifall han går på plan B.
Den som lever får se...

Hursomhelst vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt 2011!!
Måtte lyckan och hälsan följa oss alla på de sju haven.
KRAM!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gafflan

Gott Nytt År till dig också!

Ha en supertrevlig kväll :DD

Kram

Postat av: Britt

Greta Garbo?



Ha ett gott slut på 2010 och ett gott nytt 2011!

Postat av: Diana

Vad fin du är och shit vilka fynd du gjort, hallelulja!

Ha nu en underbar kväll! Gott nytt år!

Postat av: Anna

Gott Nytt år!



Måste bara säga att OJ,

vad fint det var med hatt

på dig, du passar jättebra

i det =)

Postat av: Dansbandsfrun

Åååååååå, mitt hjärta hade inte klarat den upptäckten! Jösses va roligt att hitta allt det!

och jag blir helt tagen av ditt hår kvinna!!! Vilken kvalitè du måste ha, det bara glänser ju. Vad är hemligheten? du är väldigt vacker, bare så du vet ;)

gott nytt år! kram

Postat av: Ama de casa

Jösses! Dom säger ju att allt klär en skönhet, men jag tror snarare att skönheten klär kläderna! (eller hattarna)

Vilka FYND!

Postat av: Ellis

Fy faaaan vad den svarta var porrig på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback