Jag vann ju!!!

Ja, kanske inte hela rasket precis, men ett HEDERSOMNÄMNANDE!!!

Inte fy skam, minsann!!!

Camilla Läckberg har alltså haft en deckartävling i tidningen Amelia under hösten.
Uppdraget var att skriva och skicka in första kapitlet till en deckarroman.
Första pris var en veckas skrivarkurs i Stockholm, och den vann jag inte.
Det gjorde den här tjejen, grattis till henne!
boecker/buch0011.gifsmileys/essen5.gif
Och GRATTIS TILL MEJ!!!!  

För jag fick ett av tre Hedersomnämnanden!

Juryn, bestående av Forums bokförlag och Camilla Läckberg själv har alltså sållat och läst
och utvärderat nästan 600 insända bidrag
och bland dessa valt ut MITT som ett av dom fyra bästa!!

Helt otroligt fantastiskt roligt!

(Och när jag blir Deckardrottning så ska jag också bli snygg på bild, precis som Camilla...)

Permalink Allmänt Kommentarer (18) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

JAMEN DU SEEER... DU är FANTASTISK på att skriva :) :) :) GRATTIS

Postat av: Gun

Otroligt bra gjort!! Vad roligt!!! GRATTIS!!:D Vad duktig du är!:) Då är du ju BRA på att skriva! Vilket iofs inte förvånar mig det minsta. Det ser man ju när man läser din blogg. Fast skriva en roman är ju lite svårare förstås. Grattiskram till dej!:)

Postat av: Pia

Men gud så roligt!!! GRATTIS!!! jublar

När får vi läsa det?? Eller åtminstone.. när får vi veta vad kapitlet handlade om??? Är så nyfiken.. Hahaha.. jag vet hur du ser ut och du slår Camilla Läckberg med hästlängder.. så länge du inte himlar med ögonen och visar tungan!! ;o)

Postat av: Ama de casa

Men VAD ROLIGT!!! Stort GRATTIS till dig!

Helt underbart kul, alltså!

Ser fram emot ett personligt dedikerat exemplar av Myrguldet ;-)

Stoooor grattiskram!

PS: Det blev ju en jättefin bild på dig :-)

Postat av: Em

Vad roligt! STORT GRATTIS! Och vilken gåva att ha med sig när man skriver! Att veta med sig själv att man duger, inte bara att man själv gillar det, men även andra. En stor bekräftelse! Grattis igen!

Postat av: Afrodite

Men shit vännen! Vilken grej! Jag är så djupt imponerad! GRATTIS (i efterskott)!! =)

Finns ditt publicerat i Amelia-tidningen oxå eller kan man läsa det någon annanstans? Är så grymt nyfiken ju!

=) Kram på dig och sitt nu bara och njut av din prestation!

Postat av: Afrodite

Sv: Nä, jag brukar inte heller komma ihåg detaljer (eller egentligen inte så mycket alls), men så fort den värsta frossan hade lagt sig i morse flög jag ur sängen och krafsade ner mina minnen. Jag tyckte det var så knäppa drömmar...=)

Ok...håller utkik efter ett litet smakprov någon gång! =)

Postat av: ansepanse

GRATTIS, vad stort och du är min blogg-vän :)

snart kommer du ut med böcker också

jättekramar

Postat av: Agnetha

Oj, vad roligt !!! GRATTIS !!! Du gör det jag skulle vilja, skriva på riktigt alltså. Har gått skrivarkurs i Göteborg, gåva från mannen. Det var otroligt roligt, fast då fattade man vad svårt det verkligen är. Åk på den där kursen, det är fantastiskt lärorikt och givande ! Känner mig omåttligt stolt över dig min bloggvän ! Unnar dig allt gott, gumman . Hade du bott har i knutarna skulle vi haft en trevlig skrivarmiddag, åhhh vad roligt det hade varit då ! Eller hur ?



BS Tack så hjärtligt vännen !



Det är så tungt att man behöver all uppbackning och stöd man kan få, för man känner sig väldigt sårbar och ensam i detta. Borde ha ringt min handläggare på FK men jag gruvar mig och ändå är hon trevlig och hjälpsam med det hon kan.



Massa kraaamar

Postat av: Ellis

Åh stort grattis!! Sådant är alltid kul! :D

Postat av: anne

Det var som fan! Nu blev jag imponerad!!!!



GRATTIS!!!!

Postat av: charlotte

vad roligt. grattis. men du är faktiskt fenomenal på att skriva

Postat av: Gafflan

Grattis! Jätteroligt!

Får du träffa Camilla nu dåe :)

Postat av: Kicki

Tja... vad skall jag skriva - jag är mållös... fast samtidigt inte helt sanslös eftersom jag VISSTE att du är totalt skoningslös(t) bra...

Grattis grattis vännen... kommer förbi o öppnar en flaska skumpa...

Kram kram å lycka till!!!

Postat av: Myaraq

GRATTIS!!!!! :)



Åh vad roligt att läsa!

Postat av: Britt

Gratulerar än en gång! Ska skryta att jag bloggar med en blivande författare...

Postat av: Bara Jag

Grattis!!! Jag övervägde själv att vara skicka in ett bidrag men kom aldrig så långt. I en annan tid i livet blir det kanske min tur - vem vet!

Postat av: Anonym

Häftigt.....ett grattis så här liksom långt efteråt!!!



Har ju lite såna ambitioner själv men...där inspirationen finns (i torpet) blir jag så mörkrädd när jag är ensam och skriva kan jag bara göra ensam...moment 22 liksom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback