Tålamodsprövning

I en halvtimme har maken förgäves försökt knäppa en vettig bild på mig.
Det går ta mig fasen inte!!!
Jag blundar eller blinkar eller gapar eller räcker ut tungan.
Eller så skärper jag mig och sitter blick stilla och ser ut som om jag är livrädd för fotografen.
Det är jag ju inte, det ser bara ut så.
Och så försöker jag lätta upp det genom att le lite,
med påföljden att jag ser ut som om jag just fått en hjärnblödning.
Och det har jag ju inte, fast det ser ut så.
manniskor/Mensch29.gif
Det är helt otroligt att det ska vara så omöjligt!
Och det är inte bara som jag säger!
En liten tröst är att jag är bättre live...
Till slut gav vi upp och tog det som var minst dåligt.

Vad jag ska ha det till?
Det ni...
Det tänkte jag berätta en annan dag.
Kanske i morgon...;D

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Britt

Ska du vara med i tidningen?



Ska ni skicka ut inbjudningar så du måste ha en bild på dig?



Postat av: Gun

Hahaha, visst är det jobbigt! Jag brukar ta kort på mig själv, men det blir ju ganska nära och inte helkropp, men jag blir nöjdast då. Och så kan jag ta hundra bilder utan att bli irriterad på någon annan än mig själv.

Postat av: Britt

sv: Jag ska bara bli mörkhårig så är jag inne igen.

Postat av: Stattinskan

... är det inte lite tidigt att skicka in anmälan till Sveriges lucia :-D Kramen

Postat av: Afrodite

Nytt körkort på gång eller pass...? En bild för mannen att sätta upp på dig i framtiden då du förirrat dig någonstans...till en efterlysning alltså...? Eller är det så att det är en nära förestående födelsedag på gång...?

Den som lever får helt enkelt se...=)

Kram på dig och ha en trevlig "Lilllördag"!

Postat av: Petra

Kommer du ihåg i skolan? När man skulle ta bilden, Sitt snett, hakaen ner, bröstet upp, vrid huvudet åt vänster.. Och le!

Postat av: Gafflan

Aha, en cliffhanger! Så spännande :))

Postat av: ansepanse

vad har du nu hittat på? behöver du kanske ett nytt pass eller det fotot kanske man inte får ta själv förresten - nyfiken!

kramar

SV: hahaha

Postat av: Ama de casa

Men hallå! Dom bilderna vill ju vi se!!! Ut med dom bara :-)

tyyypiskt dig att hålla oss på halster på det där viset... Ut med det bara :-)

Postat av: Kerstin

Väntar i spänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback