Helsicke...

Skulle precis iväg och hämta Sonen som hälsat på en kompis inne i byn.
Svinkallt ute men Pärlan brukar vara pålitlig.
Dessutom har hon fått vila i garaget med kupevärmaren i.
Borde inte vara några problem.
Men fanskapet överraskar, och vägrar att gå igång.
Försöker igen och igen men icke.
Batteriet, tänker jag och går in och hämtar maken.
Som kommer ut och sätter sig bakom ratten.
Försöker starta, utan framgång.
Batteriet, tänker jag igen.

- Ehhh, du har inte tänkt på att tanka..?

Jahapp.
Tanken är kruttorr.
Ingen reservdunk.

Har jag sagt var jag jobbar?
OKQ8...

Permalink Allmänt Kommentarer (12) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Janne

HAHAHAHAHAHA!



hrm... förlåt!

Postat av: Afrodite

Instämmer i föregående talares...hahaha...sorry, men den var klockren! =) Kram och sov gott! hahaha

Postat av: anne

Fantastiskt! :)

Postat av: Ama de casa

Shit happens :-)



Igår fick vi putta igång en HYRBIL! Hur ofta händer det?



Aja, shit happens ;-)



Kram till dig!

Postat av: Gun

HAHAHAHA!! Förlåt Ulrika, men det var ganska roligt:D Godnattkram på dig:)

Postat av: Nillas liv på pinnen

Vad är OKQ8?

Nä, jag skojade bara.

Men nästan inte.

Postat av: Agnetha

Ska man skratta eller gråta ? Sånt kan göra en förbannad. Speciellt i den här kylan.



Idag gjorde jag jättegod snitzel panerad med västerbottenost, mumsigt ! Då tänkte jag på dig.



BS Jaa, det kan man säga. Nu behöver jag en massa tur. Familjekonflikten har dock löst sig, som tur är, det är inte skoj att vara åsnan mellan hötapparna.



Förstår det var roligt. Tänkte att eftersom ni var utklädda kanske det inte gjorde nåt.



Tack snälla !



Kram

Postat av: ansepanse

hahaha - vad sa maken då - stackars dig

kram

Postat av: Em

Hahahaha! Skitsmart! Skomakarens barn... :D

Postat av: Annica

Hihihi... för inte så länge sen var det nån som sa till mig (angående glömda frimärken) " så det händer även i såna familjer"

I say no more! :) Bara muuu...

Postat av: Pia

Åh gud, jag skrattar som en galning här.. :o) Jobbar på OKQ8!!! Seriöst!!! Hahahaha..



Men så fina ni var, på er maskerad.. Å du hade ju lyckats bra med nål och tråd ju!!!

Postat av: Stattinskan

HAHAHA ... du är obetalbar :-)

Hoppas att ni får en trevlig dejt idag, du och Gun!

KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback