Träningspass

Så där ja!
Nu har jag äntligen tagit itu med träningen!
Idag har jag kört allsidigt minsann!
manniskor/Mensch23.gif
Kondition (tre timmars spring på stan)
Koordination (att parkera en lördag på stan kräver sin kvinna)
Smidighet (provat många plagg i trånga provhytter)
Styrka (handlade en del tungt på systemet, också..)

Toppade med en stor kaffe (koffein för skärpans skull, förstås)
och en morotskaka (grönsaker är jättenyttigt)

Några fler lördagar i den här stilen så är jag i toppform!!
Beach 2010 - here I come!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (12) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Du är helt enkelt UNDERBAR!!!

Kram

Postat av: Em

Vad duktig du har varit! Jag har mest tränat käkmuskulaturen i dag och sen har jag sprungit lite i trappor (tvättstugan). Just det, ögonmuskulaturen också, jag har ju sett på skidskytte! Och inte att förglömma, jag tränade ju armarna då, jag strök gardiner! Wow! Jag har visst tränat jag med!! :D

Postat av: ansepanse

hahaha - låter superbra

kram

Postat av: Gun

Hahahaha! Jag har mest tränat sätesmuskulaturen idag. Har suttit i soffan och har riktigt ont där bak! Jag känner mig riktigt duktig:D

Postat av: charlotte

har du lagt upp fin träning själv eller har du anslutit dig till nåt gym?

Postat av: Agnetha

Hello !



Allt väl ? Oops, dum fråga, du verkar ju må och ha det toppen. Fortsätt med det !



Önskar dig en fortsatt bra helg !



Kramar

Postat av: Ama de casa

Gomorron!

Träningsvärk idag?

:-)

Kram

Postat av: Annica

Undrar om vi har samma personliga tränare?? Känner igen passet nämligen. Förutom att min GLÖMDE det där viktiga om koffein och grönsaker, det var väl därför jag var helt utslut efter stadsturen, för det kan väl aldrig bero på den SUPERPOSITIVA ( not! ) 13-åringen jag hade med mej?

Postat av: Cherin

hahahha, träningsvärken måste döda dig!

Postat av: Ulrika

Hej Annica!

Superpositiva trettonåringar är viktiga för träningsmotståndet – det ska ta emot!!

Men du får inte slarva med näringsintaget ;-)

Vår PT är världens bästa, eller hur?

Och vilket resultat, sen…

Häpnadsväckande!

Kram / Ulrika

Postat av: Ulla

hahahaha Aj, aj min mage...få mig att sluta skratta. Du är ju bara fööör rolig

Ha en bra biokväll. Mannen, sonen och jag ska oxå på bio, men vi ska se "Har du hört om Morgans!

Postat av: anne

Äntligen!!!! Du har skapat programmet för mig!!!! Tack SNÄLLA Ulrika! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback