God måååårning!


Finska tanten i klockradion har tydligen gått på semester och fixat en vikarie.
Väcktes nämligen halv sju av en morgonjojk på högsta volym.
Något oväntat, men effektivt - det fick mig på fötter rätt snabbt kan jag lova.
Inte riktigt my type of music, måste jag erkänna.

Förövrigt går det fortsatt hett till på jobbet...
AC:n är fortfarande ur funktion.
Ringde ventilationsfirman igår, och smågrät lite tills dom lovade att skicka ut en reparatör.
Så nu ser jag fram emot besök av en riktigt cool kille som förhoppningsvis kan sin sak.
Lita på att han ska få ett varmt mottagande... ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (12) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liselotte

Blev nyfiken på din blogg så jag hälsar på i julihettan. Arma dig som har luftkonditioneringen ur funktion! Det är ju olidligt varmt därinne annars. Må coola killen komma snabbt. Vilken fin blogg du har! Välskriven och humoristisk.

Postat av: Gun

Hoppas han kan fixa AC:n. Det blir ju olidligt annars.

Godmorgon!:D

Postat av: Em

Du känner dig riktigt het förstår jag? ;D

Postat av: Bara Jag

Var det musiken eller det faktum att det var en mansperson i radion som bidrog till snabbheten att komma upp i givakt?



Varmt mottagande - ÅH vad vitsigt ;-)

Postat av: Pia

Jojk?! Jeeezus!

Håller tummarna för AC:n..

Postat av: Nanna

Hoppas den coola killen kan kyla av dej lite ! ;)

Postat av: Selma

Coola killar kan få den sortens mottagande i denna värme.

Postat av: Åsa

Hoppas han klarade av att fixa AC också. Inte bara vara cool.

Postat av: Dansbandsfrun

hahaha så vitsigt ;) Jag ser hur en byggd kille med sexpack på magen kommer in o fixar din hetta så du aldrig glömmer det ;)

Vart var det du jobbade förresten...hahahaha kram

Postat av: Ellis

Haha ojoj de nog bästa välkommnandet ever

Postat av: Ama de casa

Här går AC-n på högtryck nu. OCH fläkten.

Jämrans vad varmt det är!

Hoppas du har blivit lite coolare nu ;-)

Postat av: Stattinskan

Jag har också bastu på jobbet så därför jobbar jag hemma framför fläkten idag :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback