Fabulous Friday!

Strålande, underbar SOL, vindstilla och tio ynka minusgrader!
Konstigt ändå vad vädret kan göra för humöret!!
Dessutom är det helg alldeles strax!
Nu igen!!
Och Sportlov för di "små".
Eller....det är i allafall vad dom tror...
Jag tänkte nämligen införa ett Skott-lov i stället!
Gud vet att det finns att ta av!



Kanske kan dom skotta fram Våren?
Jag är säker på att den finns någonstans där under...

Godmorgon på er allihop!

Ha en Finfin Fredag!!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Herregud! Ni kommer att ha snö långt in på semestern!



Godmorgon!:)

Postat av: Gafflan

Haha...Skott-lov. Tur att mina ungar slapp det för vi åkte ju skidor på deras lediga vecka. Seriöst nu...JAG ÄR TRÖTT PÅ SNÖN!

Postat av: ansepanse

hahaha - jag är också säker på att våren finns UNDER all snön, det är bara att gräva och gräva

ha det gott - kramar

Postat av: Daniel

Så uppmuntrande vackert!!!D

Postat av: Bara Jag

Att skotta är fysisk aktivitet, vilket även med andra ord kan kallas sport så alltså är skottlov och sportlov samma sak och därför också användas som argument ;-)

Postat av: charlotte

haha har du missat att det är förbjudet med barnarbete i sverige?! om jag vore dem skulle jag ringa BRIS!!

Postat av: Pia

"Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart"! Bra idé, Ulrika!!! Kör hårt med barnen! :o)

Samma väder här idag.. Fåglarna kvittrade, helt VINDSTILLA(man tror nästan inte att det är sant!) och solskenet bländade en!! Lovely!



Jo, nog tror jag att vi får sålt huset. Tror inte att mäklaren sätter utgångspris kring 1,9 om de inte tror att det funkar!! ;) Så håll tummarna nästa vecka.. att det kommer många intresserade!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback