Succe´!!!

Fiffig som jag är löste jag solproblemet
utan inblandning av vare sig björnklor eller smärtsamma upphängningar.

Jag körde helt enkelt en Solo-dans i morse,
och det gav resultat över förväntan måste jag säja!!

Tur att jag hittade den här instruktionsvideon, den kan jag verkligen rekommendera!!
Det är bara att hänga på sig paljetterna och köra igång!


Ju mer man skakar desto soligare blir det, tydligen.
Och som ni förstår så har vi haft ett fullkomligt strååålande väder här i dag!!

Varsågoda, alla ni som fick njuta av det!
 - det var så lite så... ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Jamen då får du ju komma ner hit också och skaka lite! :-D

Här var det nämligen dimma hela dan, och jag har inte vågat mig på den däringa soldansen...

Postat av: Peterlarson

Jamen bara solen kommer så.

Undrar om han som spela trumma i bakgrunden har ögenen på sin trumma?



Här är en annan variant:

http://www.youtube.com/watch?v=TPoMjineGS0

Postat av: Peterlarson

Jamen bara solen kommer så.

Undrar om han som spela trumma i bakgrunden har ögenen på sin trumma?



Här är en annan variant:

http://www.youtube.com/watch?v=TPoMjineGS0

Postat av: anne

Väldans så glad hon var! Var det solens tack tro?

Postat av: Peterlarson

Nu blev det visst dubbelt. Klumpigt!

Postat av: Em

Puh! Vad jobbigt! Men soligt borde det bli. Kan du inte filma när du gör dansen??

Postat av: Britt

Det var därför det var sol i 3 veckor i Tunisien när vi var där...så mycket magdans har jag aldrig sett förr eller senare..verkar fungera.



sv: Måste se om jag kan hitta den...undra vad vagina heter på japanska?

Postat av: Petra

Du slår ju två flugor i en smäll... Kondis och sol!

Underbart

Postat av: Gun

Åhh sol! Jag vill ha sol på kroppen. Och värme. Ska prova dansa jag också!

Postat av: Selma

Kan du skaka hitåt lite också?

Postat av: Bara Jag

Tusen tack för det soliga vädret!!



Sv. Vanlig mänsklighet är det som gör tillvaron värdefull! Om du bestämmer dig för ett besök imorgon ser jag till att baka en kaka till kaffet :-)



Kram!

Postat av: charlotte

kan man få gå kursen??

Postat av: charlotte

va bra. hur mkt har jag sparat? ett par tusen antar jag!!

kram

Postat av: ansepanse

fasiken också, sådana kläder har jag inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback