Underhållning!

Tonåringar är roliga.
Ibland är dom arga och stampar och skriker och ibland är dom så ironiska och sarkastiska att det svider i öronen.
Oftast vet dom allting bäst om allting, även om sånt som dom inte har en aning om.
Ibland är dom små och ynkliga och ömhetstörstande och vill sitta i knä och kramas.
Ena stunden är dom kloka och vuxna för att i nästa stund tramsa och svamla och skratta  på sig för ingenting.
Det är Drama, Komedi och Action omvartannat.
Stor underhållning varje dag.

Som i dag till exempel.
Dottern och Bästa tremänningen blev i värsta spexartagen!!

 

 

Hahaha!!
Knäppt, va?

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Hahaha! Jag vill vara med och leka!! :D

Postat av: charlotte

får titta på den imorgon. bestämde mig för att stänga ner här o krypa ned hos filip o gosa

kram

Postat av: Gun

Hahahaha, vad det ser roligt ut.

Postat av: Bara Jag

Ha ha. Det där var poppis redan när jag var barn, tänk att vissa saker fortsätter att vara kul!!

Postat av: ansepanse

hahaha - tack för underhållningen

Postat av: Britt

Ja tänk att det gjorde vi också som barn...och sp tittade vi på Humle och Dumle på TV....de var också gjorda på samma sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback