Våran vår...

Så här långt har våren hunnit uppe på våra breddgrader...



Inte särskilt långt alltså.
Här dröjer det nog innan knopparna brister.

En hel del snö ligger fortfarande kvar i skogen.



Verkar som om våren har kommit av sig lite.
Ett litet peptalk kanske gör susen..?
Det funkade ju med Amas "lavendel"...

Kom igen nu!
Sätt lite fart!
Snäääälla....

Äsch, jag provar med ett lockrop istället!
Fungerar inte det här, så vet jag inte...


Permalink Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cina

Ja, här med har den kommit av sig. Jag vill ha värme och sol. Allt blir bättre då, värken, orken, humöret och tja, allt! Våren! Kom tillbaka!

Postat av: Selma

Kommit av sig var ordet, sa Bull. Jag håller på att frysa ihjäl!

Postat av: Gun

Jag skulle kunna ta fram dunjackan igen, så kallt är det här nu.

Postat av: Ia

Vilken strålande idé Du gav mig!!!!!



Musöronsnaps!!!! Halloween....jag har just aldrig sett nån anledning till att fira Halloween...men nu ser jag det plötsligt ur en annan vinkel ;)

Postat av: Selma

Sv: Wordpress har det av sig själv men annars är Google Analytics rätt kul om man vill se vad folk sökt på eller var de kommer ifrån. Funkar med blogg.se. Jag hde en sån blogg tidigare och jag tycks minnas att det var rätt enkelt att fixa. Lite kod skulle kopieras och läggas någonstans men inte mycket.

Postat av: Em

Vart bor du? På nordpolen eller? ;) Faktum tycker jag lite synd om er, men våren kommer ju till er också! Det är förresten lite kallare här än vad det brukar (om det är till någon tröst).

Postat av: Stattinskan

... påminner mig om barndomens somrar då mormor lockade på korna uppe på Kattuggelberget i Resele :-)

Har inget peptalk till övers ... för här får vi också hålla på med lock och pock för att våren ska göra vad den ska ...

Postat av: ansepanse

uj, hur står ni ut däruppe i norr, ingen riktig vår ännu

du behöver lite varma kramar

Postat av: Afrodite

Hjälper inte det där så hjälper nog inget! =) Vi har ingen vår heller...får nog oxå bege mig ut i skogen och locka lite på den...=)

Postat av: Bara Jag

Ok, ska se vad jag kan göra..... harkel

Aoooaoooaooo våren, snälla våren kom med din sol.

Aoooaoooaooo våren snälla våren kom liksom i fjol.

Aoooaoooaooo våren snälla våren göm dig inte mer.

Aoooaoooaooo våren snälla våren vi vill du mot oss ler.

Aoooaoooaooo våren snälla våren var nu generös.

Aoooaoooaooo våren vet du våren annars blir du arbetslös!!

Postat av: Ama de casa

Nu minns jag plötsligt varför jag flyttade söderut...

Fortsätt peppa - det HJÄLPER!

Postat av: Nattis 2.0

Åh vad jag är glad över att bo såpass långt söderut! Fast idag har det varit svinkallt!

Postat av: josefin

söt blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback