En riktig mördarhelg...

Få se nu...
Dödssiffran är nog uppe i fem stycken nu, om jag har räknat rätt.
Jag är riktigt nöjd.
Alla har förstås inte gått åt samtidigt nu i helgen, utan lite pö om pö, så där när det faller sig lämpligt.
Jag har ju trots allt hållit på i snart ett år (!) nu, och förhoppningsvis börjar jag snart skönja slutet.
Åtminstone har jag en aning om själva upplösningen.
Långsamt går det, men ändå sakta framåt.
Målet är att vara klar vid årets slut.
Vi får se om jag lyckas.
Kanske blir det ändå en bok till slut...

Permalink Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ansepanse

visst blir det en bok till slut, jag håller tummarna och vill hemskt gärna läsa den se´n

kramar

Postat av: Bara Jag

Spännande!!!

Postat av: Gun

Vad kul, och spännande! Du borde lägga ut något kapitel på bloggen. :)

Postat av: Svorskan

Bara tanken att ge sig på en bok är svindlande. Jag har tänkt och funderat, men aldrig kommit så långt - det är ett projekt som skrämmer mig. Otroligt duktigt gjort!! Hoppas vi får möjligheten att köpa den sen?

Postat av: åsa

Då har du snart haft ihjäl hela Burträsk...=)

Postat av: Annica

Heja dej!!! Kan man se fram emot en släppfest???

Postat av: Liselotte

Bravo! Du har kämpat på jättebra! Själv har jag slagits med orden i snart 5 år... Det blir annat under tiden, men själva Boken, är märkvärdigt segskriven.

Postat av: Ellis

Vad kul! Den vill jag läsa, MEN en person måste heta Ellis, kan du ordna det!?

Postat av: Ellis

Vad kul! Den vill jag läsa, MEN en person måste heta Ellis, kan du ordna det!?

Postat av: Stattinskan

Klart det blir en bok och sedan tycker jag inte att du ska vara så snål att du inte kan bjuda på ett smakprov här ;-D

Gomorron

Postat av: Pia

Jag hoppas att det är en hittepå-bok och ingen riktig avfolkning av byn á la Midsomer som du håller på med!!! ;o)

En signerad bok till mig ska det bli, jajamensan!! :o)

Förresten, är du aldrig i Umeå?? Vore ju kul att ses!

Postat av: Janne

Du vet att det går och begå mord med sex va? ;D



Fan va kul med en bok! Är detta nåt som du kommer sälja till allmänheten så småningom?

Postat av: Ama de casa

Det ska bli saaaa spannande att lasa den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback