Spårsnö

Ute på morgonpromenad.
Humdidum-diddeli-hummm
Hå, hå - vem har gått här?



Självaste Stor-älgen, minsann!
Spännande!



Och här har vi dom små rådjurs-kusinerna!
Trevligt, trevligt!



Sedan är det mest hund och katt, som det verkar.
Just dom spåren verkar förfölja mig på den här promenaden...
Konstigt.



Och dom HÄR spåren är precis hack-häl på mig hela tiden!!!
Jag har försökt att springa ifrån dom men det hjälper inte!!!
Hmmmm....
Jag får nog lägga ut ett villospår.



Sådärja!
Hahaha!! Nu fick dom allt något att fundera på!
Huga, vad kallt det blev plötsligt.
Burr!
Nä, jag tror jag går in igen...

Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mita

Ha,ha, du är för rolig du, jag kom att tänka på Nalle Puh tror jag det var, som gick runt i cirklar och skrämde upp sig själv.

Rätt kul med spårsnö annars, och försöka lista ut vem som gått där,

Ha det fint,

Kramiz!

Postat av: Svorskan

Hahahaha! Du kommer att bli känd som "barfotakvinnan".

Postat av: Diana

ajabaja, fryser man och fötterna fryser man över hela kroppen. Läskigt med alla de stora djuren, skönt man bor där man gör. ;)

Postat av: Britt

Hahaha gud vad folk ska undra när de ser spåret efter den bara foten...eller händer det här varje år? och alla i byn vet att det är du?

Postat av: Pia

du är ju knäpp!!! ;o)

Synd att det är en bit till Burträsk.. annars hade vi kunnat häcka i soffan tillsammans ikväll! :o)

Postat av: Ama de casa

Hmmm... Jag tror du spårade ur lite där på slutet :-)

Postat av: Petra

ÅÅ fy va kallt...

Postat av: Gun

Hahaha, stackars fötter. Kan slå vad om att du blivit förkyld och sitter och fryser nu, va? ;D

Postat av: Diana

Sv: haha, bilden på mina fossingar är fritt fram att använda som skräckexempel. ;)

Postat av: Agnetha

Nu längtar jag efter snö ! Vi fick lite i torsdags men den är borta nu.



BS En del Apotek har inte hängt med i utvecklingen och är därmed inte så hemma på dagens rekommendationer, dessutom har de inga tabletter med 2000 IE = 50 mikrogram som är den lägsta rekommenderade dosen. ALLA borde äta D - vitamin för hälsan och välbefinnandet !



Nu håller jag tummarna för att den här läkaren tar itu med lite av varje.



Tack, du är så go !!!!



Kramar

Postat av: Afrodite

Inte konstigt det blev kallt, med en sån total urspårning! :) Toka!

Kram och godmorgon!

Postat av: Ann-Louise

Ha, ha... Du är "galen". På med yllesockorna nu och var på din vakt om tårna skulle börja svartna, det är inget gott tecken! =)

Postat av: Mia systeryster

Oj, vad kallt, jag fryser av att bara se bilden, hahaha

Postat av: Ellis

BAAAH jag ryste av att se fot bilden, fy fan vad kaaaaallt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback