Old school?

Enligt dottern är jag "Old School".
Det innebär om jag fattat rätt att hon inte tycker att jag hänger med riktigt.
Att jag inte har koll på tekniken, musiken och retoriken.

Bah!
Tycker hon ja!
Jag har visst koll!



Jag har koll på födelsedagar, bemärkelsedagar, tvättberget, vädret, middagen, dammråttorna, almanackan, världsläget, tvprogrammet, videotopplistan, pockettoppen, bensinpriset, toapapperet och sista förbrukningsdag på
mjölkpaketet.
Och en hel massa annat.

Oförskämt att dessutom begära att jag ska hålla reda på till vilken mojäng alla konstiga sladdar passar till eller hur man spelar in från TV:n...




Permalink Allmänt Kommentarer (20) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Diana

Lung, det spelar ingen roll hur cool morsa du än är när dottern är i en viss ålder så kommer du ändå vara hopplöst ute och pinsam. Men det vänder och sen börjar hon respektera sin arma moder på precis samma sätt som jag gör med min. (host host)

Postat av: Ama de casa

Bensinpriset? Jag anar lite fusk här ;-)

Postat av: Pia

Ja med tanke på allt du håller koll på så kan man ju tycka att det borde räcka!!! Något ska de väl ändå lära sig själv!!

Postat av: Krönikören

Jag tror att de oftast tycker det är rätt skönt att "vi äldre" inte vet och kan (en pytteliten del alltså), för vem skulle de då trycka ner i skorna och grava rått åt? Sånt brukar bara bra päron palla.



PS. Videotopplistan?! ;)

Postat av: krulli

Om man är supermänniska (=kvinna) så går det!

Postat av: Maria

Hahahahahahahahahahahahahahaha

Postat av: Agnetha

Här har du en till som är Old shool !



BS Precis , det finns alltid nån annan som är snyggare eller har det värre osv. !

Alla känner vi väl dom vi tycker är SÅÅÅ fina bara för att de är SÅÅÅ bra människor och inte är de några modeller för det.



KRAM !!

Postat av: Mita

Jisses du har ju koll på det mesta, värre än mig till och med,hehe...

Kramen!

Postat av: Diana

Sv: Det har ju vi som politiker full koll på, hot och mutor. ;)

Postat av: ansepanse

ja allt behöver man ju inte kunna eller hur

kramar

Postat av: Agnetha

BS Vet inte, för den kenneln där vi köpte henne hade lite olika blandraser.



Fast bullshit tyckte jag var bra.

Inte kan man väl kalla Bettans ras för Shithappens heller, hon är ju för söt och ljuvlig tjej för det. Lovelyshit, det är vad hon är.



Kram

Postat av: Mia systeryster

Man kan ju inte ha koll på allt heller"skratt" De är så snälla jämnt våra barn;)

Postat av: krulli

SVAR: Helt otroligt att folk gör så! ;/

Postat av: Anonym

Postat av: Monica

Bensinpriset, ha, ha.

Jag trodde jag var den enda femalen som höll reda på det. Skönt då är vi två!

Postat av: Bara Jag

Precis!! Trots att man håller reda på allt åt alla så är man inte tillräckligt skarp?? Oförskämt rent ut sagt! ;-)



Kram och trevlig helg!

Postat av: Svorskan

Jag har nog inte riktigt koll på läget jag heller, men jag tror jag hade överlevt längre tid i ödemarken än vad dottern hade gjort. Sen är det rätt roligt att efter att jag började blogga händer det faktisk att jag kan saker som inte hon har fått med sig.

Postat av: Ellis

HAHAHA bilden dödade mig!

Postat av: Barbro Binda

Ge na ä rejält kok stryk, jäntsnöjven! No vet du de som behöv vetes.

Postat av: Afrodite

Tycker att du verkar ha koll på det mesta faktiskt...=)

Kram och godmorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback