Så var det fredag igen!!! Utan marknad den...

img_0228 (MMS)

Så var det fredag igen!!! Utan marknad den här gången och med mindre minusgrader men med mer snö så det jämnar väl ut sej... Ser fram emot sommaren då den Gudomliga Rättvisan kommer att se till att solen kommer att ösa ner i en aldrig sinande ström från april till november och temperaturen under denna period aldrig kommer att understiga 25 plusgrader... Ååå så skönt det ska bli! Ha en härlig fredag nu! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Krönikören

Har du som statsminister bestämt att det blir så i sommar? I så fall röstar jag på dig en gång till.

Postat av: Ama de casa

JAHAAAA... Det var det jag missade i morse. Det är fredag. Jag hade inte heller nån marknad, så det blev väldigt förvirrande :-)

Postat av: Bara Jag

Ha ha - you wish! Men jag skulle nöja mig med bara 15 grader om det lovade att hålla i sig fram till november!!

Kram!

Postat av: Afrodite

Åh, jag längtar så att jag håller på att döööö efter de där konstanta 25 graderna! Plusgraderna alltså! =)

Kram och godmorgon!

Postat av: Gun

Åhhh, det ser jag också fram emot!

Postat av: Britt

Någon sa till mig att vädret är rättvist och att efter en lång kall vinter kommer en lång varm sommar...det hade de ju i södra Sverige förra året med +30 grader i 4 veckor. Jag längtar redan efter toppnoteringar på +35 grader i juli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback