Akta er...



Piraja...


I dag är jag minsann på hugget...!!!

Eftersom bloggeriet har släpat efter lite tänkte jag gå händelserna lite i förskottsväg och blogga om kommande trevligheter!!!
Inom kort drar vi nämligen långt sööööderut jag å maken!
Semester - Jooophiii!
Mot solen och värmen och paraplydrinkarna och uteserveringarna.
Gröna gräsmattor, vårblomster och fågelkvitter!
Lite kallt i vattnet ännu kanske, men det må vara hänt, jag har aldrig varit någon utebadare ändå.
Vi får väl hålla oss på stranden och gräva i sanden istället.
Å så härligt det ska bli, en riktig lööövweekend hoppas jag på...;D
Både kroppen och själen ska tinas upp och få sitt och Bästa Vännerna ska hälsas på ordentligt, det var alldeles för länge sen sist.

Stockholm, here we come!

(Undrar vilken solskyddsfaktor jag ska packa...?)


Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Först!!!!

Postat av: Ama de casa

Ha det så himla kul i Estoccolmo!!!

Solskyddsfaktor 57 rekommenderas :-)

Postat av: Britt

Mycket sprit i drinkarna rekomenderar jag.

Postat av: Gun

Hahaha, ja, vi hade ju faktiskt 1,7 plusgrader här i Uppsala idag, 6-7 mil norr om Stockholm, så det är säkert ännu varmare i Stockholm. Ha det så mysigt. :D

Postat av: Diana

Haha! Packa dunjacka om ni ska ligga på stranden där... ;) Något speciellt som ni ska hitta på med?

Postat av: Dansbandsfrun

Jamen, se till att glasen är fyllda ständigt så ska du se att du håller dig varm o go ;)

ha så gott nu! kram

Postat av: Anna

Så långt bort;-) solskydds faktor minst trettio ! Kram!

Postat av: krulli

Finns det stränder i Stockholm?

Postat av: Bara Jag

Ingen solskyddsfaktor - ta med dig en sådan där reflektor att lägga under hakan så att du är säker på att fånga de strålar som måtte falla åt ditt håll!



Trevlig resa!

Kram!

Postat av: Stattinskan

Hahaha Ulrika - du är bara såååå underbar ;-)

Om jag åker till Stockholm så är det för att få lite snö eller åka skidor ;-D

Postat av: Mita

Haha

Postat av: Ellis

HAHA du skall packa +2 hahahahaha

Postat av: Pia

Hahaha, du är för festlig!!! :o) Men ha det så trevligt, men strunta i kylbalsamet.. tvivlar att du kommer att behöva det! :o)

Postat av: Krönikören

Skit i solskyddet, ta med bakispiller istället. Låter som om du kommer att behöva det. Och hälsa A-lagen på "uteserveringarna".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback