En värld av möjligheter!


Den stundande förmögenheten sätter onekligen snurr på tankarna....

Jag riktigt känner hur slantarna bränner i plånboken, fast dom ju sanningen att säga inte riktigt har landat där än.
Bah, formaliteter och diffusa detaljer som man inte behöver haka upp sig på.

Jag föredrar att blicka framåt istället och se MÖJLIGHETERNA som i och med min 20 miljonerdollarvinst ju numera är så gott som obegränsade.



Funderar på att köpa Grekland, faktiskt. Och möjligen Italien också.
Har hört att priset på medelhavsländer i allmänhet ligger på en lämplig prisnivå för närvarande.
Ska nog höra mig för om ett paketpris - två till priset av ett? Borde funka, tycker jag. Bra pris vid snabb affär är väl en vedertagen affärskutym? Det känns som om det gäller att passa på medan solen skiner, så att säga...

Hmmm...

Man kanske skulle ta och lägga ett bud på Spanien också, när man ändå håller på?
Vad tror du om det,
Ama?

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Selma

Med den typen av förmögenhet ska man väl inte behöva välja land, bara turordning. Mer än ett i taget är ju svårt att hinna vara i förstås.

Postat av: Ama de casa

Visst! Slå du till på alla tre. Ser fram emot att bo i ditt land :-)

Postat av: Diana

Buda du på! Och eftersom jag tillhör din regering så följer jag glatt efter. :)

Postat av: Stattinskan

Du skulle inte kunna förbarma dig och köpa Malmö också - vi behöver få ordning i den här staden :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback