Trodde att lite av meningen med att ha hun...

img_9766 (MMS)

Trodde att lite av meningen med att ha hund, var att alltid kunna räkna med att åtminstone den är glad att se mej... Pytt!! Får jag presentera Cosmo - den felande länken, som lugnt ligger kvar på soffan när man kommer hem på lunch, inte ens bryr sig om att vifta på svansen och närmast verkar tycka att man stör när jag klappar honom på huvudet. Undrar just vad han kan ha haft för ansträngande övningar för dig som kan motivera en sån slöhet? Tja pja, inte har han dammsugit i allafall...

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Selma

Du ibland kan man undra över de små liven.

Postat av: Diana

Haha, coolaste hunden i stan ju! :)

Fast nej... jag vill ha ett kelmonster om jag skaffar hund.

Postat av: Ama de casa

Han var väl mätt :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback