Musjakt...

Jag kom just på att jag faktiskt har ett litet jubileum att fira idag.

I dag är det precis tre månader sedan jag fick för mig att börja blogga!!
Kunde väl aldrig ana att det skulle vara så kul och så givande!
Både att skriva eget och att läsa andras inlägg.
Djupt och ytligt om vartannat.
Att ge och få kommentarer.

Bloggen berikar min vardag, helt enkelt.

Fast alla är inte lika nöjda tyvärr...
Lillkisse har framfört vissa klagomål på att hennes favoritplats i mitt knä numera ofta är upptagen.
Hon upplever att hon blir föst åt sidan och beskylls för att vara i vägen.
Hon är faktiskt så pass upprörd att hon nyss genomförde en sittstrejk.

Höll musen som gisslan ända tills jag gick med på hennes krav.

Fri tillgång till mitt knä vardagskvällar mellan åtta och tio.
Inget bortfösande och undanskuffande av Katt till förmån för Mus!!
Lillkisse är en stenhård förhandlare...
Men jag bloggar oberört vidare.
Kisse kan inte klockan nämligen.

Tack alla snälla, roliga bloggvänner för att jag får vara med och leka!


Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Du är helt fantastiskt bra på att skriva, har en underbart härlig humor , hahahahahhahahaha

Postat av: Ulrika

Tusen tack, snälla du!!

Jag rodnar och niger...

Postat av: Em

Grattis! Jag vet det där du pratar om uppmärksamhet, man sitter kanske lite väl mycket vid datorn ibland(?).. I varje fall jag, men nu spelar det inte så stor roll, ingen hund och ingen dotter i hemmet. :D

Postat av: Gun

Vad söt eran kisse är:)



Tack själv för att jag får vara med dig och leka! Bloggandet betyder mycket mer för mig än jag någonsin hade anat att det skulle göra.



Jag håller med Maria, du skriver så himla bra och har en härlig humor!

Postat av: Ulrika

SV: Det har blivit ett behov, helt klart. Låter lite bättre än beroende, va..? ; )

Postat av: Ellis

Haha ojoj grattis till bloggen! :D

Snart är det 2 år för mig! :O



sv: haha gillade ditt citat ! :D

Postat av: Peterlarson

Inte glömma lilla kisse. Det är ett litet liv med behov av ditt knä ibland också. Laptopen är en jätteviktig "sak" för mig också, men liv är större.

Tack för din kommentar om empati.

Postat av: Nanna

Ha,ha, inte lätt att vara katt, vilken tur för dom att dom har nio liv..det skulle jag också vilja ha !! Sov gott! :)

Postat av: Stattinskan

Haha ... min Gösta Kattfan har också en del att säga om mitt bloggande ;-D Kramar

Postat av: Jossan

Otroligt rolig blogg!! Mera!!!! :D

Postat av: Ama de casa

Jag undrade precis varför det är helgdag här i Spanien idag - men nu vet jag ju! Dom firar såklart ditt jubileum, GRATTIS!

:-)

Kram

Postat av: Gun

Sv: VA!!! Har du sovit mer än ett dygn??

(jag skrev fel, har ändrat nu;D)

Postat av: Ama de casa

Glömde säga - fin han är kissen, och vilken tur att han inte kan klockan ;-)



sv: Julkrubban är enormt maffig faktiskt!

Det är mycket ljus på gator och torg, julsånger, parader och fyrverkerier.

Tomtar på loftet är mer lokalt hemma där jag bor :-)

Kram

Postat av: Kerstin

...och jag är så jätteglad för att jag har hittat dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback