Nu räcker det!

Nu är det inte roligt längre!
Detta eviga snöande tar ju aldrig slut.
En halv meter vitt ludd bara hittills idag.
Det vräker och vräker ner som om Kung Bore fått lavemang.

Snön på gårdsplanen når redan upp i knähöjd igen, trots att det bara är
tre timmar sedan svärfar var här med traktorn och skottade.
(Ja, jag tillhör dom lyckliga som slipper skotta för hand, rena lyxhustrun..;D)

Grattis, alla vintersportare och skotermarodörer!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Det kan bli för bra. Det var perfekt här i Landskrona, snö några dagar innan jul och sen försvann den på juldagen. Sen blir det grått och mörkt och lite trist utan, men får man lite smakprov emellanåt så är det ju okej.



Kung Bore fått lavemang? Hahahaha!

Postat av: Ama de casa

Let it snow, let it snow, let it snow...

Vissa julsånger är totalt kassa!

:-)

Postat av: Gun

Kung Bore kan få ett stoppande piller av mig och så kan jag ta ett av hans istället. Det skulle behövas till min mage efter två veckors morfinintag;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback