Tidsoptimisten...

brasor/Feuer18.gif                 brasor/Feuer19.gif    brasor/Feuer21.gif
Prio 1: Sovmorgon!!
Som jag har längtat. Dessutom är det ju den sista jag får i år...

Prio 2: Tona håret! (Det på huvudet, inte det under fötterna..)

Prio 3: Fixa efterrätten som ska med till kvällens fest.
Tiramisu och knäckpaj. Kan väl inte ta så lång tid? Eller?
manniskor/Mensch18.gif
Prio 4: Måla naglarna.
Puh. Jag blir svettig och irriterad bara jag tänker på det...

Prio 5: Make my face. Och hår. Kan. Ta. Tid. 
Sen äger jag dessvärre inte ensamrätten till badrummet. Tyvärr.

Prio 6: Åka iväg och fira kära vännen som fyller år idag!!
Grattis Agneta!! Hurra för dej!!

Prio 7: Klä om till nyårsstassen!
- tänka glamour och vintervitt! Synd bara att min lilla svarta är...svart!

Prio 8: Fast egentligen Prio 1 - Önska er alla Ett Riktigt Gott Nytt År!!!
Kramar till er alla, så många ni vill!!
                                                    mat/Nahrung35.gif
Festen börjar klockan 18.00.
Ska vi hinna dit i tid är det nog bäst att sätta fart.
Känner jag mig själv (vilket jag väl borde, efter 40 år)
så kommer det att bli tajt!!
- och då pratar jag inte enbart om nyårsblåsan... ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kerstin

Tack detsamma! Hävv fann tonajt!

Postat av: Em

Vit klänning? Har du inte ett sidenlakan som du kan vira dig in i? Och sen ett skärp på det? :D Hoppas du ändå får lite tid över att andas! KRAM och ha en underbar nyårsafton! GOTT NYTT ÅR!

Postat av: Pia

Tänk, att det alltid blir så där.. stressigt på slutet!! ;o)

Men jag önskar Dig och resten av Ditt gäng en underbart rolig nyårsafton!!!

Postat av: Nanna

GOTT NYTT ÅR ! Ta det försiktigt på vägarna ! :)

Postat av: Barbro Binda

Önskar dig, OCH snyggmaken, ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram!

Postat av: Afrodite

Gott slut och gott nytt! =) Kram på dej!

Postat av: Ama de casa

Låter som en bra planering! Fast jag tycker nog att håret under fötterna borde matcha det på huvudet...

;-)

Kram på dig och Gott Nytt År!

Postat av: anne

Vita accesoarer till den svarta så är saken biff!



Gott nytt år på dig Ulrika!

Postat av: Peterlarson

Ett riktigt Gott Nytt År på dig!

Postat av: Gun

Hoppas allt gick bra och att ni haft kul! Gott Nytt År till dig och din familj:)

Postat av: Janne

Gott Nytt År Ulrika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback