Färdigsvinat!!

Back in buisness igen efter sjukdomssvackan.
Maken storhandlade medikamenter för en halv förmögenhet på Apoteket och det verkar ha varit väl investerade slantar.
Shoppade loss på en termometer också, en lyxig, böjbar variant avsedd för munhålan så nu vet vi exakt hur friska eller sjuka vi är på tiondelen.
Igår ville alla testa nyheten på löpande band.
 
Maken var sjukast, så han fick börja. 38.8.
Ingen toppnotering, men inte illa för en nybörjare.

Sedan var det sonens tur, och då flög f-n i den kärleksfulle fadern, och med ens ser han lite friskare ut...
Sonen hade precis placerat termometern under tungan på då pappan häver ur sig:
-Men inte ska du väl ha den i munnen!! Jag har ju nyss haft den i röven!!!
Sonen ser ut som om han ska både svimma och kräkas innan faderns onskefulla skratt avslöjar bluffen.
Sonen vinner feberduellen med 39 grader blankt.
Mucho medlidandepoäng från moderskapet.

Dottern lämnade walk-over, hon gick till skolan redan i måndags.
Själv förlorade jag med 36, 7 och dömdes därmed till Inventering på jobbet.
Moahhahaahha...ekar makens ondskefulla skratt...

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ullet

Haha, jag kan rent se det framför mig. :) Har håller de på att avlida av alla möjliga biverkningar efter vaccinet. ;) Men ska de dö kan de lika gärna göra det nu så slipper vi vänta. cynisk

Postat av: Agnetha

Stackars, stackars karlar som är såååå sjuka, det är tur de har dig som håller ställningen.



BS Jag missuppfittade väl dig där då, hahaha.

Är ingen matpuritan, för jag kan äta snabbmat ibland också, undantagsvis. Jag är van bra mat, lagad från grunden och så vill jag ha det. mat är ju inte bara föda, det är som du säger guldkanten, umgänge, dagens samlingspunkt osv. Synd att så många verkar missa det.



Kram

Postat av: Nanna

Härligt att du börjar friskna till! Jag har haft min lillplutt hemma från skolan idag..febrig och ont i kroppen. :)

Postat av: fashionhgagan

hahha, vilken humor han har din man!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback