Missförstådd....

Näej, det blir visst inget Nobelpris för min del.
Nåja, det var väl väntat.
På Kontoret skyller dom min Upptäckt på strömavbrott...
Men jag tror dom ljuger.
Dom vill tysta mej, det är vad dom vill.
Och det lyckas dom med, den här gången också.
I morgon ska jag inventera om skiten...
Gör om - Gör rätt.

Men jag GÖR JU RÄTT hela tiden!!
Det är DATORN som gör FEL!!!
GAAAAA!!!
                                                                                          

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Agnetha

Vill du jag ska ge dom en vinge ? Säg till om du behöver hjälp, får väl slänga mig i bilen och dra till Burträsk,hahaha.



BS Mat och matlagning är ju ett intresse jag brinner för, så why not ?

Har ingen tanke på att stänga igen denna bloggen, så lätt blir ni inte av med mig !

Ja, och det har jag ju gjort lite av och till.

Himla tur man får snilleblixtar ibland.



Kramas

Postat av: margit

Tack för Din hälsning på Bloggen! Önskar dig en fin kväll! Kram!

Postat av: Egoinas mamma

Aj då! Du som var redo för Nobel-priset och allt! :D

God natt, sweet dreams, dröm bara inte att du upptäcker att du är näck när du kommer på jobbet, det drömde jag inatt! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback