Ooops!



Snacka om föryngringskur!!!
Helt galet!
Från Fyrtio till Fyra på åtta timmar.
Blev hemskickad från jobbet.
Facket är tydligen mot barnarbete...
Och folk glodde som Galningar när jag satte mej bakom ratten på Audin.
Tror jag håller mej hemma idag.
Orkar inte med uppmärksamheten.
Borde väl baka lite men jag når inte upp till kylskåpet.
Och spisen är barnsäker.
Jag ska nog bara ta det lugnt.
Kanske läsa en bok. "Totte badar" - det var länge sen!
Ska bara lägga dockan först...

Får se om jag hinner växa till mej till på lördag.
Om inte vill jag ha lego. Och en dockvagn.

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ullet

Du kan få leka i min sandlåda, om du vill. Men jag vill ha den röda spaden, du får den blå.

Postat av: Kerstin

En nårsk dockvagn full med Lego on it's way!

Postat av: Agnetha

BS Nej, det är ingen släkting som producerar, men en vän till min yngsta systerdotter och hon är rent guld, den toppentjejen, min systerdotter alltså.



Ha det gott du med !



Kram

Postat av: Gun

Hahaha! Du är otroligt söt måste jag få säga:)

Postat av: Barbro Binda

Å jävvlar! Gick det så fort! Kan det gå lika fort åt andra hållet tror du? Ja, förresten...det vet ju JAG att det kan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback