Redo för skönhetssömn

Är sååå trött!!
Vet knappt om jag orkar fylla år på lördag.
Känner mig som tusen år snarare än fyrtio.
Det är ju inte som att fylla tio direkt, då man låg i sängen och bara väntade på presenter och uppvaktning.
Nu är det liksom annat läge.
Vill familjen ha tårta får jag allt göra den själv.
Städas ska det och fika fixas till eventuella gratulanter.
Nåt i matväg också åt dom som kommer på kvällen.
Ska gärna vara gott också.

Grattis och Hurra!!

Dessutom ser jag lika sliten ut som jag känner mej.
Tant.
Not so Hot.

Läge att prova Gammelfarmors föryngringskur anno 1935.
Räddaren i nöden.

Gå till sängs som Pomperipossa och vakna som Barbie!

Natti natti.
                                                                                                     Före...                                        
                                                                                          Efter...?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kerstin

Ja ja. Dream on bejbi; dream on....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback