Feng Shui




Ju mer plats man har desto mer skräp samlar man på sig. Så är det iallafall för mig.
Skräp, skräp och mer skräp som man vet att man borde göra sig av med men som får ligga kvar där det ligger tillsvidare just för att det ju trots allt finns plats. Det är ju trots allt ett visst besvär att fylla en släp och köa sig fram till rätt container på återvinningsstationen.
Sorteras rätt ska det göras också.

Därför kan jag glädja er alla med att jag har jobbat hårt på en lösning på problemet som inom kort kommer att finnas på marknaden.

Magic Touch.

Det är i grunden ett helt vanligt trollspö.
Prototypen är handsnidad i masurbjörk med stjärna i Bolidenguld, men den kommer givetvis att finnas tillgänglig i en mängd andra utföranden. Levereras i en stilren liten ask, som även blir en trevlig inredningsdetalj.

En lätt beröring av det oönskade föremålet, och - PING så är objektet smidigt förpassat till det eviga kretsloppet, utan vare sig tunga lyft eller källsortering.

 Produkten är mycket användarvänlig, varken lösenord eller besvärjelser är nödvändiga. Den är helt outslitlig och drivs av ren viljestyrka, som i otaliga studier utsetts till det mest miljövänliga alternativet.

Feng Shui är inte längre en ouppnåelig dröm. Alla har rätt till en välkomnande hall, ett trivsamt kök och garderober som går att stänga.

Låt Magic Touch rensa i röran!
                                     

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ullet

Skickas hitåt vid produktion hoppas jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback