När jag blir Stor...

...och mina åtta oskrivna bästsäljare har filmats med Micke Persbrant och Tuva Novotny i huvudrollerna
(svenska versionen) och Brad och Angelina (hollywoodversionen) och bringat mig såväl litteraturpris som ekonomiskt oberoende, då ska jag köpa det här:

  

Vingård i Arezzo, Toscana, Italien!
Fem sovrum, fem badrum, öppen spis och fantastisk utsikt över olivlundar och vinrankor.
Poolman och trädgårdsmästare.
Gourmetkock och privatchaufför.
Kom gärna och hälsa på!
Adressen är Villa dei Ruscelli...
http://novasol.se

 

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Agnetha

Men va konstigt, ungefär detta vill jag också bli när jag blir stor. Just nu häller jag mest på väntar på att Svenska spel ska ringa och berätta om min vinst ( ????)

BS Tack snälla !

Försöker blanda roligt med allvar.Fast det man skriver blir som humöret för dagen.



Ha en fortsatt härlig dag !

Postat av: Kerstin

Har beställt biljett!

Postat av: JOSSAN

fin blogg! Vilket ställe! vem skulle inte vilja bo där ;O

Postat av: Elina

Hej!



Givetvis har du vunnit med din fantastiska anekdot om barn på susolsson.blogspot.com. Jag hittar inte din mailadress men maila mig snarast på elina (a) cedkommunikation . se med din hemadress så ser vi till att biljetten läggs på lådan snarast!



Elina

Postat av: Herta

Speciellt tycker jag det är viktigt med fem badrum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback