Så var det morgon igen...

I morse var jag extra seg, vilket inte vill säga lite.
Två gånger fick finska tanten i klockradion ryta, innan jag förmådde välta mig ur sängen.

djur/katter/Katze22.gif
                                                       
Nya madrassen är så förbaskat skön att jag längtar efter att gå och lägga mig redan innan jag har stigit upp.
Fortsätter det så här måste jag ta i med hårdhanskarna.

Kanske några nätter på spikmatta kan hjälpa upp motivationen på morgnarna?
Då kanske man till och med är tacksam när finska tanten skriker...   

Godmorgon!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Hahaha! Jag skulle bli galen på den finska tanten!



När jag ligger på spikmattan blir jag totalt avslappnad och sover bättre än någonsin, så det kanske inte hjälper.. Och efter en hel natt på den sitter du nog dessutom fast för gott...;D



Godmorgon Ulrika!:)

Postat av: ansepanse

jag vill inte ha några finska tanter på morgonen

Postat av: Ama de casa

Det är väl bara att lappa till den där finska tanten på morgonen så blir hon tyst!!!

För hon har väl snooze-funkton?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback