Årets första dag!

2009 var ett helt okej år i min lilla värld!

Inga stora katastrofer har drabbat mig eller mina kära.
Mycket kul har hunnits med.
brasor/Feuer12.gifbrasor/Feuer13.gif         brasor/Feuer17.gif       brasor/Feuer20.gif
Resor! (Florida, Riga.  ja, och Haparanda då...)
Fester! (Bröllop, och en hel massa födelsedagar!! Jättekul!!!)
Många skratt! (Det finns så mycket som är roligt!! Inte minst alla era inlägg och kommentarer, tack!)
Nya erfarenheter! (Bloggen! Så otroligt givande! Och jag som knappt kan sms:a...)

Jag önskar att 2010 blir ett riktigt Gott Nytt År för oss alla!

Hoppas att ni hade en bra Nyårsafton allihop!
Det hade jag!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Jag började också blogga förra året. Det är nog något av det bästa jag gjort för mig själv. Kontakten med andra bloggare, som du, ger mig otroligt mycket.

Postat av: Mita

Tio minuter är ju bättre än McDonald's två som nästan alltid blir 10....

Jag vill även önska dig ett fint 2010

Kram Mita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback