Att ställa upp för laget...

Maken har åkt på bortamatch så nu är jag tillfälligt herrelös.
Fast, ja dottern är ju hemma, så jag driver ju inte vind för våg precis.
Det är dom svart-gula som ska till att spela igen.
Skellefteå is-kalla stoltheter.
Whatever.
Man kanske borde bjuda till lite.
Och heja fram grabbarna till slutspel.
Tål att tänkas på.
Undrar om platsen som maskot är ledig..?

                         

Nja...dom får väl höra av sig i så fall.
Så får jag se om jag har tid.

I´m such a busy bee...

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Klart du borde vara deras maskot? Har de inte fattat det alldeles av sig själva? Då tycker jag du skall sticka dit, gliiiiiida ut på isen och ligga i någon Marilyn Monroe-pose tills de fattar!! Om du vill så hänger jag gärna med! :D

Postat av: charlotte

kan bara hålla med em. och jag förstår varför hon är så ivrig att följa med. ja va f..count me in to..

Postat av: Britt

Här är grabbarna lite hatiska mot Skellefeteå sedan Renberg svek och gick över. Jag tycker bara det är löjligt att hålla på på det viset, utan kan heja både på Luleå, Skellefteå och Renberg...fast är det match Luleå mot Skellefte så hejar jag givetvis på Luleå.



Fast jag hade jätteroligt förra hösten när det gick dåligt för Lule och gick på jobbet och sjöng: -Alla älskar Skellefte AIK, Skellefte AIK..... ;D

Postat av: Britt

Här är grabbarna lite hatiska mot Skellefeteå sedan Renberg svek och gick över. Jag tycker bara det är löjligt att hålla på på det viset, utan kan heja både på Luleå, Skellefteå och Renberg...fast är det match Luleå mot Skellefte så hejar jag givetvis på Luleå.



Fast jag hade jätteroligt förra hösten när det gick dåligt för Lule och gick på jobbet och sjöng: -Alla älskar Skellefte AIK, Skellefte AIK..... ;D

Postat av: Gun

Mumannen var maskot på golfklubben där våra grabbar spelade. De hade aldrig haft någon som var där så ofta utan att spela golf. Så, ja, det är klart du ska vara maskot!:D

Postat av: Ellis

Haha målar du som i plagget där du har på dig? :D



Nej men vet att de blir fint :D

Postat av: Berndt

Det gick ju inte så bra för "de svartgula"... Tyvärr. Desto bättre gick det för lokalkonkurrenten – Lule knosade Stockholmskaminerna :-)



Ok, enda gången jag INTE håller på AIK är när dom möter Lule... ;-)-



Postat av: ansepanse

det är bara att söka jobbet, vet du :D

Postat av: Anonym

ja, det gäller att hänga i om man ska hinna carpa dagen också :D

SV: tack, de på bilden var aningen för stora :D

kram

Postat av: Ama de casa

Har dom hört av sig än?

;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback