Vårkänslor!!!

Tro det eller ej men snart är det vår!!

Jo, jag vet att det bara är januari än,
och att det brukar gå seeegt med våren åtminstone så här långt norrut...
men dagarna blir faktiskt längre och längre och det dröjer inte länge innan solen står som spön i backen!
Om bara åtta veckor är det dags för en av mina
TV-favoriter igen och då gäller det att vara beredd!!

Så det är bara att ta tag i saken.
Det gäller bara att bestämma sig.
Sikta mot målet Beach 2010!
Hur svårt kan det vara?



Dom här...?



Eller dom här kanske?



Eller det säkra kortet från i fjol...?

Tja, det är minsann inget lätt beslut.
Och lite orättvist.

Såna här glamourmodeller klär ju i allt.

Själv vill jag ju bara se bra ut...

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Helt klart de turkosa och så min nya bil!! ;D

Postat av: Gun

De röda var coola och matchar modellens läckra läppar så bra:)



Jag har gett dig en award på min blogg:) Kram

Postat av: Ama de casa

Dom röda! Allt som är rött är fint. Nästan i alla fall...

Den filmen var också min favorit när jag var liten - det var ju inte så mycket tecknat på TV då, så jag satt som klistrad :-)

Postat av: Kerstin

Dom röda är najsigast.

Postat av: Stattinskan

HAHAHA!!!!

TACK SÖTASTE OCH GOASTE VÄNNEN för din uppvaktning ... Det värmde gott ska du vet! KRAAAAM

Postat av: Nattis 2.0

Snygga all 3, är de dyra då eller kan du inte köpa alla 3?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback