En Award och nya utmaningar!!

Titta vad jag har fått!!!

En jättefin Award av
Superbästa Gun!!
Tusen Tack!!



Här är reglerna som följer med awarden:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna
award.

Så här kommer sju oumbärliga fakta om mig som ni inte visste om att ni ville veta:

1) Jag har jobbat i 22 år på samma arbetsplats. Av trivsel och ohejdad vana.

2) Om jag kommer i den sitsen att jag måste välja mellan ett par jättefula men sköna skor,
och ett par jättesnygga men obekväma, är risken dessvärre stor att jag tar dom obekväma...

3) Jag har gått på gym. Tre gånger totalt tror jag. Tränade utfall med stång. Utan stång...

4) Lokalsinnet är inte min starkaste sida. Snarare min svagaste.

5) När jag var liten ville jag bli författare. Det vill jag fortfarande.

6) Jag varken röker eller snusar. Men godis äter jag. Choklad.

7) Jag Älskar att resa! Vill  hinna se så mycket som möjligt av världen!! Gärna tillsammans med min familj.


Jag tycker om Awards. Mycket.
Både egna och andras.

Det är ett kul och trevligt sätt att hitta nya bloggar som man kanske inte skulle ha hittat till annars.
Och så får man en chans att lära känna människan bakom lite närmare.
Det finns så otroligt många kloka, roliga personligheter där ute!!

Här är sju av mina favoriter:

Ama de casa
Stattinskan
Osloskånskan
Nillas liv på pinnen
Afrodite

Gafflan
Fjortisensmorsa



Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nillas liv på pinnen

Oj, tack så hemskt mycket!

Ska försöka komma på något intressant om mig själv.



Utfall med stång haha! Utan stång! =)

Jag kan inte se det framför mig för jag har aldrig hört talas om något liknande.

Postat av: Ama de casa

Jag tackar å det ödmjukaste!

Måste fundera...

SJU saker?

Så intressant är inte jag.

Får man ljuga?

:-)

Kram på dig, du underbara!

Postat av: Gun

Vad kul! Men oj vad lika vi är! Har jobbat i samma kommun 23 år, älskar att resa, har varit på gym ca tre gånger, ja ALLT stämmer på mig utom det med författare, men jag kan ju illustrera åt dig istället...:)

Postat av: Maria

Jag har sagt det förut.... säger det igen.... författare kan du verkligen bli. :)

Postat av: Britt

Tack för att du tänkte på mig! Jag lägger ut min award snart och har INGEN och länka vidare till då nästan alla fått en....jag får helt enkelt utmana alla!



Vi kan ju resa ensam tillsammans om du inte vill resa ensam ;D

Postat av: Pia

Haha, vilken rolig lista det blev!! Du skriver ju, alltså är du författare! Så enkelt är det. Skriv romanen nu då! :o)



Du och Britt kan ju börja med att resa ner till Umeå så kan vi ha en liten bloggträff här! ;o)

Postat av: ansepanse

alltid kul

kram

Postat av: charlotte

kul att läsa lite mer om dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback