En för alla?

Jag har forskat lite i bloggträsket och kommit fram till följande:
Det finns Snällbloggar och det finns Gnällbloggar.
Modebloggar och Resebloggar.
Fotobloggar och Argbloggar.
Mammabloggar
, Pappabloggar, Bebisbloggar, Tonårsbloggar.
Matbloggar, Bantarbloggar, Sexbloggar och Humorbloggar.
Och säkert hundra sorter till.
Det finns nåt som passar alla.
Dom flesta som jag gillar är en blandning av alltihop.
Dom helt renodlade varianterna tackar jag nog nej till.
Och dom rent elaka går helt bort.
Vad gillar ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Berndt

Tror jag föredrar bubbelbloggarna.

Postat av: Em

Jag håller nog med dig. Jag vill gärna överraskas lite. Någon som skall vara roliga hela tiden blir till slut alldeles för given och en annan som skall vara seriös och klok hela tiden blir för mycket åt det hållet. Det skall mycket till att jag tycker bloggen håller hög kvalite då. Bättre att bli lite förvånad emellanåt och "tagen på sängen". Jag tror också att man själv (om man tillåter sig att blogga om allt möjligt) skriver mer naturligt och från hjärtat. Annars blir det lätt producerat.



Jag vet inte om det har märkts så där, men jag försöker dra ner lite på den tiden jag sitter vid datorn. Jag tycker om er alla lika mycket, men bloggandet får inte ta överhanden. Jag kommenterar etc, men i lite mindre skala än innan. Sen kanske jag inte klarar av att hålla mina nya målsättningar.. :D

KRAM - hoppas du har en härlig dag och att den går över i en underbar kväll!

Postat av: Pia

Jag gillar bloggar som har inlägg om både det ena och det andra och det tredje.. Själv vill jag inte låsa fast mig vid en genre liksom.. ibland kanske jag kan vara lite rolig, ibland allvarlig, ibland förbaskad osv.. Nåja, sexinläggen lyser nog med sin frånvaro faktiskt!! ;o)



Jag ogillar Outfit-bloggar(är inte modeintresserad) och "talspråks"-bloggar.. det senare för att jag gillar att läsa texter med punkter och komman, utan särskrivningar och med versaler där versalerna ska vara! ;o)



Däremot läser jag flera bloggar skrivna av människor med dyslexi.. det är en helt annan sak! Men slarv fixar jag inte.. Är det så jäkla svårt att läsa igenom det man skrivit INNAN man trycker publicera?? :o( De bloggarna slutar jag helt enkelt att läsa!!



Kram!

Postat av: Gun

Jag gillar också de med lite av varje. Helst ska det vara skrivet med humor, men det behöver inte vara en humorblogg. Lite vardag, lite galet, lite allvar, lite av varje. Det är roligt när man lär känna personen bakom bloggen lite också.

Postat av: Maria

Jag gillar Din :)

Postat av: Kerstin

DIN! Orkar inte för många gnäll/elände-bloggar.

Postat av: Britt

Jag är väl som de flesta och tycker om dessa "Salig blandning"-bloggarna.



Hahaha ser att Berndt snöat in på sina bubblor ;D

Postat av: Annica

Jag gillar din! Mycket! :))

Postat av: Nattis 2.0

Samma här, det ska vara lite blandning! När det blir för enkelspårigt så drar jag och un-bloglovar igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback