Good bye?

Blogg.se meddelar att dom har problem med kommentatorfunktionen.
Skönt, då är det inte mitt fel som omväxling.

För det der väääldigt konstigt ut, när jag går in på min bloggsida.
Ikonerna är liksom suddiga och svullna.
Uppdelningen och rubrikerna är annorlunda och statistiken syns inte alls.

Ser inte alls bra ut.

"Ta bort blogg" knappen är jättestooor, som om någon försöker säga mig något.
Känns lite oroligt, jag har ett väldigt snabbt knapptryckar finger
så det är lätt hänt att man slinter till...

Blogg.se påpekar att dom gör allt för att lösa problemet så snabbt som möjligt.

Det är ju jättebra.

Frågan är bara vem som löser det snabbast
 - dom eller mitt klåfingriga finger..?

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Hahaha! Dom vann! Som tur är...

Ja, i alla fall går det att kommentera nu - din tabort-knapp vet jag inget om. Men för allt i världen - låt bli den!

Postat av: Afrodite

AH! Så bra...då vet jag det! Blev själv orolig att jag kommit åt någon tangent med MITT snabba, klåfingriga finger...=)

Postat av: Em

Hahaha! Ja, det ser lite knäppt ut emellanåt nu, men det verkar som att de håller på med riktigt bra förbättringar. I LIKE! :D

Postat av: Britt

Det ser ut att ha löst sig...i alla fall för oss som kommenterar. Förut fick jag bara felmeddelanden. Och din blogg verkar ju finnas kvar. Ordningen återställd?

Postat av: Stattinskan

... kommer in med 40-talslinjalen i stål och hotar med att slå på fingrarna ... RÖR INGET!!!! Febrig och äppelkindad ska jag försöka ta mig igenom kommentarer ... för annars blir jag väl bortglömd ... men jag sitter och nickar till och kropppen vill liksom ha "slagsida" Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback